Rekrutacja otwarta

Master of Business Administration (MBA Energy)

Zarejestruj się
Edycja studiów: IX edycja
Type of studies: Studia MBA
Duration: 1.5 roku (3 semestry, 432 godzin)
Studies mode:
  • Niestacjonarny

Programme description and objectives

Are these studies for you?

Study programme

Programme benefits

Academic staff

Przemysław Buczkowski

attorney

Marek Oleksyn

Radca prawny, counsel w SKS (Sołtysiński, Kawecki, Szlęzak). Ma doświadczenie w zakresie doradztwa strategicznego dla globalnych i krajowych podmiotów w sprawach związanych z ochroną własności intelektualnej.

Bartosz Tkaczyk

Doradca ds. Strategii  dla Prezesów i Zarządów Spółek, przeszkolony m.in. w Birkbeck, University of London w Wielkiej Brytanii. Członek Egzekutywny w prestiżowej Akademii Zarządzania w USA.

Andrzej Walczak

Od ponad dwudziestu lat funkcjonuje jako menadżer w firmach z sektora energetycznego. Przez kilka lat pełnił funkcję Dyrektora w jednej z  największych grup energetycznych, odpowiedzialnego za handel energią.

Katarzyna Szwed-Lipińska

Doświadczony administratywista, a także szkoleniowiec w obszarze wykładni i stosowania przepisów prawa obejmujących systemy wsparcia wytwarzania energii elektrycznej w źródłach odnawialnych, w wysokosprawnej kogeneracji.

mgr inż. Jan Rakowski

Magister inżynier elektryk o specjalności elektroenergetyka (absolwent Politechniki Warszawskiej Wydziału Elektrycznego z 1977 r.). W 1998 r. ukończył studia podyplomowe z zakresu zarządzania w Szkole Głównej Handlowej.

Grzegorz Onichimowski

Jeden z inicjatorów powołania Izby Rozliczeniowej Giełd Towarowych. Wiceprezes zarządu Polskiego Towarzystwa Certyfikacji Energii, jeden z autorów koncepcji "zielonych", "czerwonych" i "białych" certyfikatów. Prezes Zarządu IPE Optimum Sp. z o.o.

Aneta Jędrzejczyk

Posiada doświadczenie w przygotowywaniu, prowadzeniu i nadzorowaniu największych postępowań przetargowych w sektorze energetycznym

Krzysztof Noga

Prezes Zarządu DUON Marketing and Trading S.A. Całe, 20 letnie, doświadczenie zawodowe Krzysztofa Nogi jest związane z sektorem energetycznym.

Magdalena Ruszniak, MBA

Posiada kilkunastoletnie doświadczenie w branży energetycznej. Obecnie Zastępca Dyrektora w PGE S.A. Była członkiem wielu rad nadzorczych spółek związanych z  sektorem energetycznym.

Łukasz Marek Moczydłowski

W 2009 r. został wspólnikiem Choina Makuliński Rostafiński Kancelarii Radców Prawnych i Adwokatów Prokurent Spółki partnerskiej z siedzibą w Warszawie, w swojej praktyce zajmuje się odpowiedzialnością cywilną i karną członków organów spółek handlowych.

Jakub Leszczyński

Posiada 10 letnie doświadczenie w zakresie doradztwa strategicznego i operacyjnego zdobyte na ponad 40 projektach doradczych realizowanych w ramach PwC oraz Deloitte Business Consulting.

Mik Kuczkiewicz

Założyciel & Partner Zarządzający Hay Group Polska, wiodącej firmy konsultingowej w dziedzinie organizacji pracy i zarządzania zasobami ludzkimi (1996-2012).

Katarzyna Karasiewicz

Radca prawny. Specjalizuje się w krajowym i europejskim prawie konkurencji oraz pomocy państwa, a w szczególności regulacjach z zakresu energetyki i telekomunikacji oraz międzynarodowym postępowaniu cywilnym i prawie zamówień publicznych.

Marek Kamiński

Specjalizacja w problematyce sektora gazowego i elektro-energetycznego, liberalizacji rynków energetycznych oraz kwestiach regulacyjno-taryfowych.

Maciej Frączek

Współpracuje z Bankiem Światowym, Międzynarodową Federacją Księgowych oraz szeregiem organizacji zrzeszających księgowych z Europy i na świecie w obszarze rozwoju i promocji najlepszych praktyk profesji księgowego.

Krzysztof Biniek

Wieloletni dyrektor w branży energetycznej, konsultant Ernst&Young w tej branży.

Radosława Bach

Doktor fizyki teoretycznej, jest zawodowo związana z sektorem elektroenergetycznym od 2007 roku. Obecnie jest wiceprezesem spółki zajmującej się handlem energią elektryczną.

Mariusz Wawer

Obecnie Senior Manager w Deloitte. Odpowiedzialny za strategiczne doradztwo w zakresie komunikacji korporacyjnej, wewnętrznej oraz komunikowaniu procesów zarzadzania zmianą w organizacjach. Członek zespołu Human Capital Consulting w Deloitte.

Piotr Woźniak

Od 2010 Przewodniczący Rady Administracyjnej w Agencji ds. współpracy organów regulacji energetyki ACER powołanej rozporządzenie (WE) 713/2009.

Karolina Wróblewska

Kilkunastoletnie doświadczenie w spółkach branży energetycznej.

Anna Gnoińska

Ekspert w zakresie strategii HR i cyfrowej transformacji HR, właściciel  revit.hr.

Iwona Matuszewska

Ekspert ds. procesów obsługi klientów i wsparcia sprzedaży, z ponad 20-letnią praktyką. Zajmuje się poprawą jakości obsługi i utrzymania klienta i optymalizacją procesów obsługi posprzedażowej.

Marcin Babiak

Ekspert przywództwa, zarządzania oraz transformacji kulturowej i cyfrowej, trener-praktyk, mentor i konsultant. Były szef polskich oddziałów takich firm jak Apple, Dell, Groupon czy Komputronik.

Renata Wójcik

Certyfikowana trenerka Szkoły Trenerów Biznesu SKiZ Matrik  oraz coach metody „Heros Navigares®. Na co dzień pracuje w Grupie Veolia  term  S.A wdrażając projekty z zakresu innowacji  i komunikacji.

Marek Błądek

Posiada ponad dwudziestoletnie doświadczenie jako top menedżer marketingu i sprzedaży w międzynarodowych korporacjach. Doświadczenie zdobywał jako dyrektor marketingu Makro Cash & Carry, ISOVER, URSA w Polsce i Europie.

Opłaty za studia

Dostępne formy opłat na kierunku Master of Business Administration (MBA Energy) :

Płatność jednorazowa

Opłata rekrutacyjna: 200 zł

Czesne: 29 000 zł

Raty: 1 x 29 000,00 zł

Wyświetl terminy płatności czesnego

Terminy płatności czesnego:

∙ 1 rata - 10 października 2025

Całkowity koszt: 29 200 zł

Po zastosowaniu zniżki 10%

Płatność w 3 ratach

Opłata rekrutacyjna: 200 zł

Czesne: 29 000 zł

Raty: 3 x 9 666,67 zł

Wyświetl terminy płatności czesnego

Terminy płatności czesnego:

∙ 1 rata - 10 października 2025
∙ 2 rata - 1 lutego 2026
∙ 3 rata - 15 września 2026

Całkowity koszt: 29 200 zł

Po zastosowaniu zniżki 10%

Płatność w 6 ratach

Opłata rekrutacyjna: 200 zł

Czesne: 30 200 zł

Raty: 6 x 5 033,33 zł

Wyświetl terminy płatności czesnego

Terminy płatności czesnego:

∙ 1 rata - 10 października 2025
∙ 2 rata - 15 grudnia 2025
∙ 3 rata - 1 lutego 2026
∙ 4 rata - 1 kwietnia 2026
∙ 5 rata - 15 września 2026
∙ 6 rata - 15 grudnia 2026

Całkowity koszt: 30 400 zł

Po zastosowaniu zniżki 10%

Płatność w 9 ratach

Opłata rekrutacyjna: 200 zł

Czesne: 30 800 zł

Raty: 9 x 3 422,22 zł

Wyświetl terminy płatności czesnego

Terminy płatności czesnego:

∙ 1 rata - 10 października 2025
∙ 2 rata - 15 listopada 2025
∙ 3 rata - 15 stycznia 2026
∙ 4 rata - 1 lutego 2026
∙ 5 rata - 15 kwietnia 2026
∙ 6 rata - 15 czerwca 2026
∙ 7 rata - 15 września 2026
∙ 8 rata - 15 listopada 2026
∙ 9 rata - 15 grudnia 2026

Całkowity koszt: 31 000 zł

Po zastosowaniu zniżki 10%

Dostępne zniżki:

**zniżki nie łączą się z innymi zniżkami


Application process

Warunki przyjęcia

Aby zgłosić się na studia, kandydat musi:

  1. Posiadać dyplom ukończenia studiów wyższych (tytuł zawodowy: licencjat, inżynier, lekarz, magister) lub odpis dyplomu doktorskiego.
  2. Wypełnić kompletny formularz zgłoszeniowy dostępny na stronie rekrutacja-ckp.lazarski.pl.
  3. Dokonać opłaty rekrutacyjnej w wysokości 200 zł na indywidualny numer subkonta bankowego podany w procesie IRK. Tytułem przelewu: ckp_imię i nazwisko kandydata_25_26.
  4. Załączyć wymagane dokumenty:
    • skan dyplomu ukończenia studiów wyższych,
    • CV,
    • dowód dokonania opłaty rekrutacyjnej.

O przyjęciu decyduje kolejność zgłoszeń.

Kandydaci z dyplomem zagranicznym

Osoby posiadające zagraniczny dyplom i chcące kontynuować naukę w Polsce na poziomie podyplomowym podlegają odrębnym przepisom dotyczącym uznawania dyplomów.

W przypadku cudzoziemców wymagany jest posiadanie:

  • dyplomu ukończenia studiów wyższych w Polsce, albo dyplomu ukończenia studiów wyższych za granicą uznanego za równoważny z dyplomem polskim lub nostryfikowanego na zasadach określonych w odrębnych przepisach
  • kandydaci legitymujący się dyplomem ukończenia studiów wydanym za granicą, który nie uprawnia do kontynuacji kształcenia w Polsce (tj. nieobjętym uznawalnością na podstawie umów międzynarodowych lub nostryfikacji), są zobowiązani do przedstawienia pisemnej informacji wydanej przez dyrektora NAWA, potwierdzającej ich uprawnienie do ubiegania się o przyjęcie na studia podyplomowe.
  • tłumaczenie wymaganych dokumentów na język polski przez tłumacza przysięgłego
  • legalizacja dyplomu lub klauzula apostille (oryginał do wglądu)
  • zaleca się uzyskanie pisemnego potwierdzenia akceptacji dyplomu zagranicznego przez Narodową Agencję Wymiany Akademickiej (NAWA).
  • certyfikatu, który będzie stanowił podstawę do uznania poziomu znajomości języka (B2) do studiowania w Polsce wydany przez uprawnione instytucje (opracowany zostanie katalog certyfikatów)

Po przyjęciu na studia

Osoby przyjęte na studia, po otrzymaniu informacji o uruchomieniu kierunku, są zobowiązane do:

  • przedstawienia w Dziekanacie Łazarski Executive Education oryginału dyplomu ukończenia studiów wyższych oraz dowodu osobistego w celu weryfikacji (terminy dyżurów będą podawane przez Wirtualną Uczelnię),
  • podpisania umowy o odpłatności za studia za pośrednictwem platformy Autenti (bezpłatnej, zewnętrznej platformy do podpisywania umów elektronicznych).

Ważne informacje

  • Informacja o uruchomieniu kierunku przekazywana jest uczestnikom drogą elektroniczną po zakończeniu rekrutacji.
  • Uruchomienie studiów zależy od liczby kandydatów. W przypadku nieuruchomienia kierunku opłata rekrutacyjna jest zwracana na wskazane konto.
  • W przypadku przesyłania danych osobowych drogą mailową należy przesyłać pliki zaszyfrowane i skompresowane (np. programami 7-Zip, WinZip, WinRAR) oraz zabezpieczone hasłem. Hasło należy przesłać w osobnej wiadomości e-mail lub SMS pod numer telefonu: (+48) 518 017 404.
Zarejestruj się