Rekrutacja otwarta

Master of Business Administration (MBA in Construction).

Zarejestruj się
Edycja studiów: III edycja
Type of studies: Studia MBA
Duration: 1.5 roku (3 semestry, 306 godzin)
Studies mode:
  • Niestacjonarny

Programme description and objectives

Are these studies for you?

Study programme

Programme benefits

Academic staff

Ewa Jasiuk

Lawyer

dr Marek Mieńkowski

Prezes Zarządu w EUROSOFT Sp. z o.o, Członek Komitetu ds. WODY przy Federacji Polskich Pracodawców, członek Komitetu ds. ESG przy Krajowej Izbie Gospodarczej. rojektant systemów informatycznych dla administracji publicznej oraz edukacji.

prof. dr hab. Joanna M. Moczydłowska

Profesor nauk społecznych, konsultant w obszarze doradztwa personalnego oraz diagnozy relacji w organizacjach, autorka i współautorska bestsellerów wydawniczych tj. Zjawiska kryzysowe w organizacji, Przemysł 4.0 (?). Ludzie i technologie.

Rafał Bałdys Rembowski

Konsultant, członek zarządu WTPMC sp. z o.o. - właściciel narzędzia LegalTech RISKOVERY, redaktor naczelny biuletynu Konsultant wydawanego przez SIDiR.

Dariusz Blocher

Od 20 maja 2021 r. członek Rady Nadzorczej Budimex S.A. oraz Non Executive director Ferrovial Construction International.

dr Marta Czerwiec

Tworzy narzędzia dla biznesu oparte o najnowsze odkrycia neurobiologii, wykorzystując je w obszarze zarządzania organizacją.

dr Monika Filipiuk

Doktor ekonomii, z głównym ukierunkowaniem na rachunkowość i finanse publiczne (w tym także finanse Unii Europejskiej), oraz praktyk w tym zakresie z 35 letnim stażem pracy zawodowej.

Irena Kamińska-Radomska

Lecturer and trainer; founder of the training company The Protocol School of Poland.

Dariusz Kasznia

Od ponad 20 lat związany z branżą informatyka dla budownictwa. Specjalizuje się w zagadnieniach związanych z wdrożeniem BIM od strony Zamawiającego.

Tomasz Kozłowski

Prezes Polskiego Klastra Budowalnego Krajowego Klastra Kluczowego, Prezes Podlaskiego Związku Pracodawców,  Pomysłodawca Polskiego Programu Promocji Budownictwa, który z powodzeniem realizowany jest już od 4 latach.

Małgorzata Kuczewska-Łaska

Członek Zarządu, dyrektor ds. finansowych PKP Polskich Linii Kolejowych S.A. Jest mediatorem z kilkuletnim doświadczeniem.

Tomasz Latawiec

Inżynier Konsultant, BIKTL Latawiec Konsulting Sp. z o.o., Prezes Zarządu SIDiR, Wiceprezes Sądu Arbitrażowego przy SIDiR.

Leszek Melibruda

Psycholog społeczny i biznesu, absolwent Uniwersytetu Jagiellońskiego oraz Postdoctoral – fellowship Johns Hopkins University (Baltimore, USA). Kierował Laboratorium Stresu i Psychofizjologii w Katedrze Chirurgii Gastroenterologicznej Collegium Medicum UJ

Rafał Morek

Adwokat, wykładowca na Wydziale Prawa i Administracji Uniwersytetu Warszawskiego i członek zarządu Centrum Rozwiązywania Sporów i Konfliktów przy WPIA UW, partner w kancelarii DWF.

mgr inż. Mariusz Nowacki

Wieloletni Członek SIDIR. Posiada bogate doświadczenie w realizacji największych kontraktów infrastrukturalnych w Polsce od stanowiska inżyniera budowy, po zastępcę dyrektora kontraktu o wartości ponad 700 mln złotych.

Adam Prokopowicz

Andrzej Rogiński

Wieloletnie doświadczenie w pracy na najwyższych stanowiskach w  środowisku typowym dla średnich i dużych przedsiębiorstw posiadających centrale umiejscowione poza Polską (Budimex, RD Bud, PORR, BALZOLA, Lantania).

Andrzej Sas

Obecnie kieruje biurem firmy EGIS Poland w Poznaniu i prowadzi nadzór nad budową kanalizacji ściekowej na terenie Poznania i okolic.

dr Karol Sikora

Prowadzi program inżynierii lądowej na Uniwersytecie Wollongong w Dubaju. Uzyskał doktorat  stopień naukowy na Glasgow Caledonian University w Wielkiej Brytanii we współpracy z L'École Spéciale des Travaux Publics (Paryż), Francja.

Agnieszka Suchecka

Lider Zespołu Budownictwo, Infrastruktura, Transport w Kancelarii Radców Prawnych Brudkiewicz, Suchecka S.K.A., członek SIDiR, arbiter i mediator Sądu Arbitrażowego przy SIDiR.

Paweł Wójcik

Business Development Director w SkySnap. Wspólnik w firmie Skysnap oferującej oprogramowanie do pomiarów budowy oraz oceny stanu infrastruktury dla projektantów, generalnych wykonawców, zarządzających infrastrukturą.

Bartosz Zamara

Inżynier budownictwa, absolwent Wydziału Inżynierii Lądowej Politechniki Gdańskiej, odbył studia podyplomowe EDBA w Instytucie Nauk Ekonomicznych PAN oraz Zarządzanie Projektami w Trinity College w Dublinie.

Partners

Opłaty za studia

Dostępne formy opłat na kierunku Master of Business Administration (MBA in Construction). :

Płatność jednorazowa

Opłata rekrutacyjna: 200 zł

Czesne: 25 000 zł

Raty: 1 x 25 000,00 zł

Wyświetl terminy płatności czesnego

Terminy płatności czesnego:

∙ 1 rata - 10 października 2025

Całkowity koszt: 25 200 zł

Po zastosowaniu zniżki 10%

Płatność w 3 ratach

Opłata rekrutacyjna: 200 zł

Czesne: 25 000 zł

Raty: 3 x 8 333,33 zł

Wyświetl terminy płatności czesnego

Terminy płatności czesnego:

∙ 1 rata - 10 października 2025
∙ 2 rata - 1 lutego 2026
∙ 3 rata - 15 września 2026

Całkowity koszt: 25 200 zł

Po zastosowaniu zniżki 10%

Płatność w 6 ratach

Opłata rekrutacyjna: 200 zł

Czesne: 26 200 zł

Raty: 6 x 4 366,67 zł

Wyświetl terminy płatności czesnego

Terminy płatności czesnego:

∙ 1 rata - 10 października 2025
∙ 2 rata - 15 grudnia 2025
∙ 3 rata - 1 lutego 2026
∙ 4 rata - 1 kwietnia 2026
∙ 5 rata - 15 września 2026
∙ 6 rata - 15 grudnia 2026

Całkowity koszt: 26 400 zł

Po zastosowaniu zniżki 10%

Płatność w 9 ratach

Opłata rekrutacyjna: 200 zł

Czesne: 26 800 zł

Raty: 9 x 2 977,78 zł

Wyświetl terminy płatności czesnego

Terminy płatności czesnego:

∙ 1 rata - 10 października 2025
∙ 2 rata - 15 listopada 2025
∙ 3 rata - 15 stycznia 2026
∙ 4 rata - 1 lutego 2026
∙ 5 rata - 15 kwietnia 2026
∙ 6 rata - 15 czerwca 2026
∙ 7 rata - 15 września 2026
∙ 8 rata - 15 listopada 2026
∙ 9 rata - 15 grudnia 2026

Całkowity koszt: 27 000 zł

Po zastosowaniu zniżki 10%

Dostępne zniżki:

**zniżki nie łączą się z innymi zniżkami


Application process

Warunki przyjęcia

Aby zgłosić się na studia, kandydat musi:

  1. Posiadać dyplom ukończenia studiów wyższych (tytuł zawodowy: licencjat, inżynier, lekarz, magister) lub odpis dyplomu doktorskiego.
  2. Wypełnić kompletny formularz zgłoszeniowy dostępny na stronie rekrutacja-ckp.lazarski.pl.
  3. Dokonać opłaty rekrutacyjnej w wysokości 200 zł na indywidualny numer subkonta bankowego podany w procesie IRK. Tytułem przelewu: ckp_imię i nazwisko kandydata_25_26.
  4. Załączyć wymagane dokumenty:
    • skan dyplomu ukończenia studiów wyższych,
    • CV,
    • dowód dokonania opłaty rekrutacyjnej.

O przyjęciu decyduje kolejność zgłoszeń.

Kandydaci z dyplomem zagranicznym

Osoby posiadające zagraniczny dyplom i chcące kontynuować naukę w Polsce na poziomie podyplomowym podlegają odrębnym przepisom dotyczącym uznawania dyplomów.

W przypadku cudzoziemców wymagany jest posiadanie:

  • dyplomu ukończenia studiów wyższych w Polsce, albo dyplomu ukończenia studiów wyższych za granicą uznanego za równoważny z dyplomem polskim lub nostryfikowanego na zasadach określonych w odrębnych przepisach
  • kandydaci legitymujący się dyplomem ukończenia studiów wydanym za granicą, który nie uprawnia do kontynuacji kształcenia w Polsce (tj. nieobjętym uznawalnością na podstawie umów międzynarodowych lub nostryfikacji), są zobowiązani do przedstawienia pisemnej informacji wydanej przez dyrektora NAWA, potwierdzającej ich uprawnienie do ubiegania się o przyjęcie na studia podyplomowe.
  • tłumaczenie wymaganych dokumentów na język polski przez tłumacza przysięgłego
  • legalizacja dyplomu lub klauzula apostille (oryginał do wglądu)
  • zaleca się uzyskanie pisemnego potwierdzenia akceptacji dyplomu zagranicznego przez Narodową Agencję Wymiany Akademickiej (NAWA).
  • certyfikatu, który będzie stanowił podstawę do uznania poziomu znajomości języka (B2) do studiowania w Polsce wydany przez uprawnione instytucje (opracowany zostanie katalog certyfikatów)

Po przyjęciu na studia

Osoby przyjęte na studia, po otrzymaniu informacji o uruchomieniu kierunku, są zobowiązane do:

  • przedstawienia w Dziekanacie Łazarski Executive Education oryginału dyplomu ukończenia studiów wyższych oraz dowodu osobistego w celu weryfikacji (terminy dyżurów będą podawane przez Wirtualną Uczelnię),
  • podpisania umowy o odpłatności za studia za pośrednictwem platformy Autenti (bezpłatnej, zewnętrznej platformy do podpisywania umów elektronicznych).

Ważne informacje

  • Informacja o uruchomieniu kierunku przekazywana jest uczestnikom drogą elektroniczną po zakończeniu rekrutacji.
  • Uruchomienie studiów zależy od liczby kandydatów. W przypadku nieuruchomienia kierunku opłata rekrutacyjna jest zwracana na wskazane konto.
  • W przypadku przesyłania danych osobowych drogą mailową należy przesyłać pliki zaszyfrowane i skompresowane (np. programami 7-Zip, WinZip, WinRAR) oraz zabezpieczone hasłem. Hasło należy przesłać w osobnej wiadomości e-mail lub SMS pod numer telefonu: (+48) 518 017 404.
Zarejestruj się