Rekrutacja otwarta

Master of Business Administration (MBA in Construction).

Zarejestruj się

Programme description and objectives

Are these studies for you?

Study programme

Programme benefits

Academic staff

dr Ewa Jasiuk

Adwokat. Wieloletni współpracownik kancelarii prawnych. Specjalizuje się w prawie lotniczym europejskim i międzynarodowym, w tym w ubezpieczeniach lotniczych.

dr Marek Mieńkowski

Prezes Zarządu w EUROSOFT Sp. z o.o, Członek Komitetu ds. WODY przy Federacji Polskich Pracodawców, członek Komitetu ds. ESG przy Krajowej Izbie Gospodarczej. rojektant systemów informatycznych dla administracji publicznej oraz edukacji.

prof. dr hab. Joanna M. Moczydłowska

Profesor nauk społecznych, konsultant w obszarze doradztwa personalnego oraz diagnozy relacji w organizacjach, autorka i współautorska bestsellerów wydawniczych tj. Zjawiska kryzysowe w organizacji, Przemysł 4.0 (?). Ludzie i technologie.

Rafał Bałdys Rembowski

Konsultant, członek zarządu WTPMC sp. z o.o. - właściciel narzędzia LegalTech RISKOVERY, redaktor naczelny biuletynu Konsultant wydawanego przez SIDiR.

Dariusz Blocher

Od 20 maja 2021 r. członek Rady Nadzorczej Budimex S.A. oraz Non Executive director Ferrovial Construction International.

dr Marta Czerwiec

Tworzy narzędzia dla biznesu oparte o najnowsze odkrycia neurobiologii, wykorzystując je w obszarze zarządzania organizacją.

dr Monika Filipiuk

Doktor ekonomii, z głównym ukierunkowaniem na rachunkowość i finanse publiczne (w tym także finanse Unii Europejskiej), oraz praktyk w tym zakresie z 35 letnim stażem pracy zawodowej.

dr Irena Kamińska-Radomska

Wykładowca i trener; założycielka firmy szkoleniowej The Protocol School of Poland.

Dariusz Kasznia

Od ponad 20 lat związany z branżą informatyka dla budownictwa. Specjalizuje się w zagadnieniach związanych z wdrożeniem BIM od strony Zamawiającego.

Tomasz Kozłowski

Prezes Polskiego Klastra Budowalnego Krajowego Klastra Kluczowego, Prezes Podlaskiego Związku Pracodawców,  Pomysłodawca Polskiego Programu Promocji Budownictwa, który z powodzeniem realizowany jest już od 4 latach.

Małgorzata Kuczewska-Łaska

Członek Zarządu, dyrektor ds. finansowych PKP Polskich Linii Kolejowych S.A. Jest mediatorem z kilkuletnim doświadczeniem.

Tomasz Latawiec

Inżynier Konsultant, BIKTL Latawiec Konsulting Sp. z o.o., Prezes Zarządu SIDiR, Wiceprezes Sądu Arbitrażowego przy SIDiR.

Leszek Melibruda

Psycholog społeczny i biznesu, absolwent Uniwersytetu Jagiellońskiego oraz Postdoctoral – fellowship Johns Hopkins University (Baltimore, USA). Kierował Laboratorium Stresu i Psychofizjologii w Katedrze Chirurgii Gastroenterologicznej Collegium Medicum UJ

Rafał Morek

Adwokat, wykładowca na Wydziale Prawa i Administracji Uniwersytetu Warszawskiego i członek zarządu Centrum Rozwiązywania Sporów i Konfliktów przy WPIA UW, partner w kancelarii DWF.

mgr inż. Mariusz Nowacki

Wieloletni Członek SIDIR. Posiada bogate doświadczenie w realizacji największych kontraktów infrastrukturalnych w Polsce od stanowiska inżyniera budowy, po zastępcę dyrektora kontraktu o wartości ponad 700 mln złotych.

prof. Adam Prokopowicz

Ekonomista i prawnik. Ponad 40 lat doświadczenia jako profesor uczelni wyższych w USA, Europie i Azji oraz Ameryce Łacińskiej. Specjalizuje się w międzynarodowych aspektach ekonomii, prawa, zarzadzania.

Andrzej Rogiński

Wieloletnie doświadczenie w pracy na najwyższych stanowiskach w  środowisku typowym dla średnich i dużych przedsiębiorstw posiadających centrale umiejscowione poza Polską (Budimex, RD Bud, PORR, BALZOLA, Lantania).

Andrzej Sas

Obecnie kieruje biurem firmy EGIS Poland w Poznaniu i prowadzi nadzór nad budową kanalizacji ściekowej na terenie Poznania i okolic.

dr Karol Sikora

Prowadzi program inżynierii lądowej na Uniwersytecie Wollongong w Dubaju. Uzyskał doktorat  stopień naukowy na Glasgow Caledonian University w Wielkiej Brytanii we współpracy z L'École Spéciale des Travaux Publics (Paryż), Francja.

Agnieszka Suchecka

Lider Zespołu Budownictwo, Infrastruktura, Transport w Kancelarii Radców Prawnych Brudkiewicz, Suchecka S.K.A., członek SIDiR, arbiter i mediator Sądu Arbitrażowego przy SIDiR.

Paweł Wójcik

Business Development Director w SkySnap. Wspólnik w firmie Skysnap oferującej oprogramowanie do pomiarów budowy oraz oceny stanu infrastruktury dla projektantów, generalnych wykonawców, zarządzających infrastrukturą.

Bartosz Zamara

Inżynier budownictwa, absolwent Wydziału Inżynierii Lądowej Politechniki Gdańskiej, odbył studia podyplomowe EDBA w Instytucie Nauk Ekonomicznych PAN oraz Zarządzanie Projektami w Trinity College w Dublinie.

Partners

Opłaty za studia

Studia MBA
czesne
3 raty
6 rat
9 rat
Master of Business Administration (MBA in Construction).
25000 zł
25000 zł
26200 zł
26800 zł
  • opłata rekrutacyjna w wysokości 200 zł
  • 20% zniżki dla absolwentów Uczelni Łazarskiego**

*opłata za całość studiów obowiązuje do 30.11.2025 r.
**zniżki nie łączą się z innymi zniżkami


Application process

Warunki przyjęcia

Aby zgłosić się na studia, kandydat musi:

  1. Posiadać dyplom ukończenia studiów wyższych (tytuł zawodowy: licencjat, inżynier, lekarz, magister) lub odpis dyplomu doktorskiego.
  2. Wypełnić kompletny formularz zgłoszeniowy dostępny na stronie rekrutacja-ckp.lazarski.pl.
  3. Dokonać opłaty rekrutacyjnej w wysokości 200 zł na indywidualny numer subkonta bankowego podany w procesie IRK. Tytułem przelewu: ckp_imię i nazwisko kandydata_25_26.
  4. Załączyć wymagane dokumenty:
    • skan dyplomu ukończenia studiów wyższych,
    • CV,
    • dowód dokonania opłaty rekrutacyjnej.

O przyjęciu decyduje kolejność zgłoszeń.

Kandydaci z dyplomem zagranicznym

Osoby posiadające zagraniczny dyplom i chcące kontynuować naukę w Polsce na poziomie podyplomowym podlegają odrębnym przepisom dotyczącym uznawania dyplomów.

Aby dowiedzieć się, czy Twój dyplom wymaga nostryfikacji, sprawdź szczegóły.

Dodatkowe wymagania dla kandydatów z dyplomem zagranicznym:

  • tłumaczenie wymaganych dokumentów na język polski przez tłumacza przysięgłego,
  • legalizacja dyplomu lub klauzula apostille (oryginał do wglądu).

Po przyjęciu na studia

Osoby przyjęte na studia, po otrzymaniu informacji o uruchomieniu kierunku, są zobowiązane do:

  • przedstawienia w Dziekanacie Łazarski Executive Education oryginału dyplomu ukończenia studiów wyższych oraz dowodu osobistego w celu weryfikacji (terminy dyżurów będą podawane przez Wirtualną Uczelnię),
  • podpisania umowy o odpłatności za studia za pośrednictwem platformy Autenti (bezpłatnej, zewnętrznej platformy do podpisywania umów elektronicznych).

Ważne informacje

  • Informacja o uruchomieniu kierunku przekazywana jest uczestnikom drogą elektroniczną po zakończeniu rekrutacji.
  • Uruchomienie studiów zależy od liczby kandydatów. W przypadku nieuruchomienia kierunku opłata rekrutacyjna jest zwracana na wskazane konto.
  • W przypadku przesyłania danych osobowych drogą mailową należy przesyłać pliki zaszyfrowane i skompresowane (np. programami 7-Zip, WinZip, WinRAR) oraz zabezpieczone hasłem. Hasło należy przesłać w osobnej wiadomości e-mail lub SMS pod numer telefonu: (+48) 518 017 404.
Zarejestruj się