Programme description and objectives
Are these studies for you?
Study programme
Programme benefits
Academic staff
dr Ewa Jasiuk
Adwokat. Wieloletni współpracownik kancelarii prawnych. Specjalizuje się w prawie lotniczym europejskim i międzynarodowym, w tym w ubezpieczeniach lotniczych.
dr Marek Mieńkowski
Prezes Zarządu w EUROSOFT Sp. z o.o, Członek Komitetu ds. WODY przy Federacji Polskich Pracodawców, członek Komitetu ds. ESG przy Krajowej Izbie Gospodarczej. rojektant systemów informatycznych dla administracji publicznej oraz edukacji.
prof. dr hab. Joanna M. Moczydłowska
Profesor nauk społecznych, konsultant w obszarze doradztwa personalnego oraz diagnozy relacji w organizacjach, autorka i współautorska bestsellerów wydawniczych tj. Zjawiska kryzysowe w organizacji, Przemysł 4.0 (?). Ludzie i technologie.
Rafał Bałdys Rembowski
Konsultant, członek zarządu WTPMC sp. z o.o. - właściciel narzędzia LegalTech RISKOVERY, redaktor naczelny biuletynu Konsultant wydawanego przez SIDiR.
Dariusz Blocher
Od 20 maja 2021 r. członek Rady Nadzorczej Budimex S.A. oraz Non Executive director Ferrovial Construction International.
dr Marta Czerwiec
Tworzy narzędzia dla biznesu oparte o najnowsze odkrycia neurobiologii, wykorzystując je w obszarze zarządzania organizacją.
dr Monika Filipiuk
Doktor ekonomii, z głównym ukierunkowaniem na rachunkowość i finanse publiczne (w tym także finanse Unii Europejskiej), oraz praktyk w tym zakresie z 35 letnim stażem pracy zawodowej.
dr Irena Kamińska-Radomska
Wykładowca i trener; założycielka firmy szkoleniowej The Protocol School of Poland.
Dariusz Kasznia
Od ponad 20 lat związany z branżą informatyka dla budownictwa. Specjalizuje się w zagadnieniach związanych z wdrożeniem BIM od strony Zamawiającego.
Tomasz Kozłowski
Prezes Polskiego Klastra Budowalnego Krajowego Klastra Kluczowego, Prezes Podlaskiego Związku Pracodawców, Pomysłodawca Polskiego Programu Promocji Budownictwa, który z powodzeniem realizowany jest już od 4 latach.
Małgorzata Kuczewska-Łaska
Członek Zarządu, dyrektor ds. finansowych PKP Polskich Linii Kolejowych S.A. Jest mediatorem z kilkuletnim doświadczeniem.
Tomasz Latawiec
Inżynier Konsultant, BIKTL Latawiec Konsulting Sp. z o.o., Prezes Zarządu SIDiR, Wiceprezes Sądu Arbitrażowego przy SIDiR.
Leszek Melibruda
Psycholog społeczny i biznesu, absolwent Uniwersytetu Jagiellońskiego oraz Postdoctoral – fellowship Johns Hopkins University (Baltimore, USA). Kierował Laboratorium Stresu i Psychofizjologii w Katedrze Chirurgii Gastroenterologicznej Collegium Medicum UJ
Rafał Morek
Adwokat, wykładowca na Wydziale Prawa i Administracji Uniwersytetu Warszawskiego i członek zarządu Centrum Rozwiązywania Sporów i Konfliktów przy WPIA UW, partner w kancelarii DWF.
mgr inż. Mariusz Nowacki
Wieloletni Członek SIDIR. Posiada bogate doświadczenie w realizacji największych kontraktów infrastrukturalnych w Polsce od stanowiska inżyniera budowy, po zastępcę dyrektora kontraktu o wartości ponad 700 mln złotych.
prof. Adam Prokopowicz
Ekonomista i prawnik. Ponad 40 lat doświadczenia jako profesor uczelni wyższych w USA, Europie i Azji oraz Ameryce Łacińskiej. Specjalizuje się w międzynarodowych aspektach ekonomii, prawa, zarzadzania.
Andrzej Rogiński
Wieloletnie doświadczenie w pracy na najwyższych stanowiskach w środowisku typowym dla średnich i dużych przedsiębiorstw posiadających centrale umiejscowione poza Polską (Budimex, RD Bud, PORR, BALZOLA, Lantania).
Andrzej Sas
Obecnie kieruje biurem firmy EGIS Poland w Poznaniu i prowadzi nadzór nad budową kanalizacji ściekowej na terenie Poznania i okolic.
dr Karol Sikora
Prowadzi program inżynierii lądowej na Uniwersytecie Wollongong w Dubaju. Uzyskał doktorat stopień naukowy na Glasgow Caledonian University w Wielkiej Brytanii we współpracy z L'École Spéciale des Travaux Publics (Paryż), Francja.
Agnieszka Suchecka
Lider Zespołu Budownictwo, Infrastruktura, Transport w Kancelarii Radców Prawnych Brudkiewicz, Suchecka S.K.A., członek SIDiR, arbiter i mediator Sądu Arbitrażowego przy SIDiR.
Paweł Wójcik
Business Development Director w SkySnap. Wspólnik w firmie Skysnap oferującej oprogramowanie do pomiarów budowy oraz oceny stanu infrastruktury dla projektantów, generalnych wykonawców, zarządzających infrastrukturą.
Bartosz Zamara
Inżynier budownictwa, absolwent Wydziału Inżynierii Lądowej Politechniki Gdańskiej, odbył studia podyplomowe EDBA w Instytucie Nauk Ekonomicznych PAN oraz Zarządzanie Projektami w Trinity College w Dublinie.
Partners


Opłaty za studia
- opłata rekrutacyjna w wysokości 200 zł
- 20% zniżki dla absolwentów Uczelni Łazarskiego**
*opłata za całość studiów obowiązuje do 30.11.2025 r.
**zniżki nie łączą się z innymi zniżkami
Application process
Warunki przyjęcia
Aby zgłosić się na studia, kandydat musi:
- Posiadać dyplom ukończenia studiów wyższych (tytuł zawodowy: licencjat, inżynier, lekarz, magister) lub odpis dyplomu doktorskiego.
- Wypełnić kompletny formularz zgłoszeniowy dostępny na stronie rekrutacja-ckp.lazarski.pl.
- Dokonać opłaty rekrutacyjnej w wysokości 200 zł na indywidualny numer subkonta bankowego podany w procesie IRK. Tytułem przelewu: ckp_imię i nazwisko kandydata_25_26.
- Załączyć wymagane dokumenty:
- skan dyplomu ukończenia studiów wyższych,
- CV,
- dowód dokonania opłaty rekrutacyjnej.
O przyjęciu decyduje kolejność zgłoszeń.
Kandydaci z dyplomem zagranicznym
Osoby posiadające zagraniczny dyplom i chcące kontynuować naukę w Polsce na poziomie podyplomowym podlegają odrębnym przepisom dotyczącym uznawania dyplomów.
Aby dowiedzieć się, czy Twój dyplom wymaga nostryfikacji, sprawdź szczegóły.
Dodatkowe wymagania dla kandydatów z dyplomem zagranicznym:
- tłumaczenie wymaganych dokumentów na język polski przez tłumacza przysięgłego,
- legalizacja dyplomu lub klauzula apostille (oryginał do wglądu).
Po przyjęciu na studia
Osoby przyjęte na studia, po otrzymaniu informacji o uruchomieniu kierunku, są zobowiązane do:
- przedstawienia w Dziekanacie Łazarski Executive Education oryginału dyplomu ukończenia studiów wyższych oraz dowodu osobistego w celu weryfikacji (terminy dyżurów będą podawane przez Wirtualną Uczelnię),
- podpisania umowy o odpłatności za studia za pośrednictwem platformy Autenti (bezpłatnej, zewnętrznej platformy do podpisywania umów elektronicznych).
Ważne informacje
- Informacja o uruchomieniu kierunku przekazywana jest uczestnikom drogą elektroniczną po zakończeniu rekrutacji.
- Uruchomienie studiów zależy od liczby kandydatów. W przypadku nieuruchomienia kierunku opłata rekrutacyjna jest zwracana na wskazane konto.
- W przypadku przesyłania danych osobowych drogą mailową należy przesyłać pliki zaszyfrowane i skompresowane (np. programami 7-Zip, WinZip, WinRAR) oraz zabezpieczone hasłem. Hasło należy przesłać w osobnej wiadomości e-mail lub SMS pod numer telefonu: (+48) 518 017 404.