Rekrutacja otwarta

Master of Business Administration (MBA in Aviation).

Zarejestruj się
Edycja studiów: V edycja
Type of studies: Studia MBA
Duration: 1.5 roku (3 semestry, 300 godzin)
Studies mode:
  • Niestacjonarny

Programme description and objectives

Are these studies for you?

Study programme

Programme benefits

Academic staff

prof. dr Anna Konert

Dean of Faculty of Law and Administration, air law professor, director of Aviation Law and Professional Pilot Licence and director of the Institute of Air and Space Law

Piotr Kasprzyk PhD

Head of "Aviation Safety Management", lecturer in postgraduate studies "Aviation Law" and "MBA in Aviation", Plenipotentiary of the Rector for the development of aviation studies

Sebastian Mikosz

Aviation Management Program Director

dr Jan Malawko

Posiada doświadczenie zawodowe eksperckie jak i menadżerskie w liniach lotniczych, u producentów samolotów, na lotniskach oraz w nadzorze państwowym, zarówno w kraju jak i za granicą.

Tomasz Balcerzak

Lazarski University, Institute of Aviation and Space Law

Jarosław Błaszczak

Posiada bogate doświadczenie w doradztwie finansowym w zakresie analiz rynkowych, restrukturyzacji, pozyskania finansowania, transakcji kapitałowych, wycen, modelowania finansowego, współpracy z instytucjami finansowymi.

Piotr Czuban

Kapitan - pilot samolotu biznesowego (premium class). Karierę w lotnictwie rozpoczął od pracy koordynatora ruchu lotniczego naziemnego. Przez 10 lat pracował jako Dyżurny Operacyjny Lotniska w Warszawie.

Anna Drzewiecka

Ekspert w obszarze zarządzania kryzysowego w lotnictwie cywilnym. Czynny uczestnik krajowych i międzynarodowych konferencji, warsztatów i zajęć fakultatywnych z zakresu zarządzania kryzysowego i pomocy poszkodowanym.

Sebastian Gościniarek

Jest jednym z założycieli i Partnerem w BBSG. Od ponad 10 lat zawodowo związany z branżą lotniczą. Pracował dla lotnisk, linii lotniczych, firm handlingowych, samorządów i instytucji rządowych, inwestorów prywatnych w Polsce i w regionie CEE.

Mariusz Kuczek

Niezależny Konsultant w zakresie cargo lotniczego. Posiada ponad trzydzieści lat doświadczenia w pracy na stanowiskach zarządczych najwyższego szczebla w biznesie logistycznym.

Sławomir Lasota

Trener biznesu i Konsultant z 25-letnim doświadczeniem w zakresie samodzielnego prowadzenia projektów i wdrożeń systemów z zakresu: Rachunkowości Zarządczej, Budżetowania, Controllingu i Zarządzania Płynnością finansową w ponad 50 firmach, różnych branż.

dr Marzena Mazur

Psycholog biznesu, pracownik naukowo-dydaktyczny Uniwersytetu Warszawskiego, ekspert zarządzania, negocjator, coach i menedżer z 10-letnim stażem na stanowiskach kierowniczych. Doradza zarządom i wprowadza do organizacji kompleksowe systemy HR.

Maciej Jan Lenartowicz

Ekspert w branży lotniczej z bogatym doświadczeniem w operacjach lotniczych, strategii i finansach. Absolwent prestiżowego Cranfield University, zdobywał doświadczenie w Qatar Airways oraz Polskich Liniach Lotniczych LOT.

Magdalena Mossakowska-Borys

Od 20 lat związana z przemysłem lotniczym, pracowała między innymi w liniach lotniczych takich jak KLM, British Airways, Centrawings oraz Sprint Air.

Marcin Samek

Partner w 45AI, wcześniej Chief Innovation Officer, kierujący działem strategii pracującym dla wszystkich agencji w grupie McCann Poland. Ponad 20 lat doświadczenie w tworzeniu strategii marketingowych i komunikacyjnych.

Piotr Schielmann

Od ponad 20 lat pracuje dla wiodących firm konsultingowych w branży lotniczej, zajmujących się strategią rozwoju portów lotniczych i nowych technologii w lotnictwie.

Marcin Świegocki

Radca prawny, menedżer z doświadczeniem w sektorze publicznym (MSP, MI, ULC) oraz spółkach sektora lotniczego (MRO oraz handling). Obecnie Prokurent i Dyrektor ds. Korporacyjnych i Rozwoju w LS Technics - spółce wchodzącej w skład Grupy Kapitałowej PGL.

Luc TYTGAT

Acted as Executive Director and High Representative of the EASA (European Union Aviation Safety Agency) in 2023 and 2024, taking over the helm of the Agency at the end of the previous Executive Director’s mandate pending the nomination of the new Director

Michał Witkowski

Aviation Safety Expert with almost 30 years of experience, from 2017 to 2021 he served as Vice President of ULC for Aviation Standards, from 2021 to 2024 Deputy Director of F. Chopin Airport in Warsaw

Honorata Hencel

dr Tomasz Zielenkiewicz, M. Sc. CLEF, LL.M

Tomasz Szymczak

Marcin Ciupa

Pełni funkcję Dyrektora ds. Operacyjnych Portu Lotniczego Wrocław, który odpowiada za odpowiednią realizację wszystkich procesów operacyjnych lotniska oraz co najważniejsze ich bezpieczeństwo zgodne z najwyższymi standardami.

Piotr Czech, PhD, MBA

expert and consultant on airport management, civil aviation safety and operation regulations, certification of airports and air navigation, from 2021 to 2024 Director of Chopin Airport in Warsaw

Partnerzy Lazarski Aviation Academy

Lazarski Aviation Academy

Współpraca z najlepszymi Partnerami działającymi w branży lotniczej pozytywnie wpływa na jakość naszych programów kształcenia, a także zapewnia możliwość odbycia staży w wybranych instytucjach i firmach. Jesteśmy dumni, że Lazarski Aviation Academy tworzą wspólnie z nami:

ICAO logo Polska Grupa Lotnicza logo PANSA - logo Mazowiecki Port Lotniczy Warszawa-Modlin Sp. z o.o. PLL Porty Lotnicze - logo Kraków Airport - logo  Port Lotniczy Wrocław - logo Eversheds Sutherland Sieć Badawcza Łukasiewicz – Instytut Lotnictwa logo

Opłaty za studia

Dostępne formy opłat na kierunku Master of Business Administration (MBA in Aviation). :

Płatność jednorazowa

Opłata rekrutacyjna: 200 zł

Czesne: 24 500 zł

Raty: 1 x 24 500,00 zł

Wyświetl terminy płatności czesnego

Terminy płatności czesnego:

∙ 1 rata - 10 października 2025

Całkowity koszt: 24 700 zł

Po zastosowaniu zniżki 10%

Płatność w 3 ratach

Opłata rekrutacyjna: 200 zł

Czesne: 24 500 zł

Raty: 3 x 8 166,67 zł

Wyświetl terminy płatności czesnego

Terminy płatności czesnego:

∙ 1 rata - 10 października 2025
∙ 2 rata - 1 lutego 2026
∙ 3 rata - 15 września 2026

Całkowity koszt: 24 700 zł

Po zastosowaniu zniżki 10%

Płatność w 6 ratach

Opłata rekrutacyjna: 200 zł

Czesne: 25 700 zł

Raty: 6 x 4 283,33 zł

Wyświetl terminy płatności czesnego

Terminy płatności czesnego:

∙ 1 rata - 10 października 2025
∙ 2 rata - 15 grudnia 2025
∙ 3 rata - 1 lutego 2026
∙ 4 rata - 1 kwietnia 2026
∙ 5 rata - 15 września 2026
∙ 6 rata - 15 grudnia 2026

Całkowity koszt: 25 900 zł

Po zastosowaniu zniżki 10%

Płatność w 9 ratach

Opłata rekrutacyjna: 200 zł

Czesne: 26 300 zł

Raty: 9 x 2 922,22 zł

Wyświetl terminy płatności czesnego

Terminy płatności czesnego:

∙ 1 rata - 10 października 2025
∙ 2 rata - 15 listopada 2025
∙ 3 rata - 15 stycznia 2026
∙ 4 rata - 1 lutego 2026
∙ 5 rata - 15 kwietnia 2026
∙ 6 rata - 15 czerwca 2026
∙ 7 rata - 15 września 2026
∙ 8 rata - 15 listopada 2026
∙ 9 rata - 15 grudnia 2026

Całkowity koszt: 26 500 zł

Po zastosowaniu zniżki 10%

Dostępne zniżki:

**zniżki nie łączą się z innymi zniżkami


Application process

Warunki przyjęcia

Aby zgłosić się na studia, kandydat musi:

  1. Posiadać dyplom ukończenia studiów wyższych (tytuł zawodowy: licencjat, inżynier, lekarz, magister) lub odpis dyplomu doktorskiego.
  2. Wypełnić kompletny formularz zgłoszeniowy dostępny na stronie rekrutacja-ckp.lazarski.pl.
  3. Dokonać opłaty rekrutacyjnej w wysokości 200 zł na indywidualny numer subkonta bankowego podany w procesie IRK. Tytułem przelewu: ckp_imię i nazwisko kandydata_25_26.
  4. Załączyć wymagane dokumenty:
    • skan dyplomu ukończenia studiów wyższych,
    • CV,
    • dowód dokonania opłaty rekrutacyjnej.

O przyjęciu decyduje kolejność zgłoszeń.

Kandydaci z dyplomem zagranicznym

Osoby posiadające zagraniczny dyplom i chcące kontynuować naukę w Polsce na poziomie podyplomowym podlegają odrębnym przepisom dotyczącym uznawania dyplomów.

W przypadku cudzoziemców wymagany jest posiadanie:

  • dyplomu ukończenia studiów wyższych w Polsce, albo dyplomu ukończenia studiów wyższych za granicą uznanego za równoważny z dyplomem polskim lub nostryfikowanego na zasadach określonych w odrębnych przepisach
  • kandydaci legitymujący się dyplomem ukończenia studiów wydanym za granicą, który nie uprawnia do kontynuacji kształcenia w Polsce (tj. nieobjętym uznawalnością na podstawie umów międzynarodowych lub nostryfikacji), są zobowiązani do przedstawienia pisemnej informacji wydanej przez dyrektora NAWA, potwierdzającej ich uprawnienie do ubiegania się o przyjęcie na studia podyplomowe.
  • tłumaczenie wymaganych dokumentów na język polski przez tłumacza przysięgłego
  • legalizacja dyplomu lub klauzula apostille (oryginał do wglądu)
  • zaleca się uzyskanie pisemnego potwierdzenia akceptacji dyplomu zagranicznego przez Narodową Agencję Wymiany Akademickiej (NAWA).
  • certyfikatu, który będzie stanowił podstawę do uznania poziomu znajomości języka (B2) do studiowania w Polsce wydany przez uprawnione instytucje (opracowany zostanie katalog certyfikatów)

Po przyjęciu na studia

Osoby przyjęte na studia, po otrzymaniu informacji o uruchomieniu kierunku, są zobowiązane do:

  • przedstawienia w Dziekanacie Łazarski Executive Education oryginału dyplomu ukończenia studiów wyższych oraz dowodu osobistego w celu weryfikacji (terminy dyżurów będą podawane przez Wirtualną Uczelnię),
  • podpisania umowy o odpłatności za studia za pośrednictwem platformy Autenti (bezpłatnej, zewnętrznej platformy do podpisywania umów elektronicznych).

Ważne informacje

  • Informacja o uruchomieniu kierunku przekazywana jest uczestnikom drogą elektroniczną po zakończeniu rekrutacji.
  • Uruchomienie studiów zależy od liczby kandydatów. W przypadku nieuruchomienia kierunku opłata rekrutacyjna jest zwracana na wskazane konto.
  • W przypadku przesyłania danych osobowych drogą mailową należy przesyłać pliki zaszyfrowane i skompresowane (np. programami 7-Zip, WinZip, WinRAR) oraz zabezpieczone hasłem. Hasło należy przesłać w osobnej wiadomości e-mail lub SMS pod numer telefonu: (+48) 518 017 404.
Zarejestruj się