Rekrutacja otwarta

Management of health promotion and disease prevention

Zarejestruj się
Edycja studiów: IV edycja
Type of studies: Studia podyplomowe
Duration: 1 rok (2 semestry, 188 godzin)
Studies mode:
  • Niestacjonarny

Programme description and objectives

Are these studies for you?

Study programme

Programme benefits

Academic staff

Marta Pawłowska

Małgorzata Gałązka-Sobotka

economist, deputy chairperson of the Board of the National Health Fund

Marek Adamski

Przedsiębiorca i manager, doradca i konsultant biznesowy, kieruje projektami wdrożeniowymi systemów wspomagających zarządzanie procesami HR i BI w największych polskich i międzynarodowych organizacjach.

Rafał Cupiał

Trener biznesu, dynamiczny mówca, konsultant strategiczny. Specjalizuje się w dynamikach grupowych, w tym zachowaniach statusowych i terytorialnych.

dr n. med. Jakub Gierczyński, MBA

Ekspert z zakresu systemów ochrony zdrowia, HTA, EBM, farmakoekonomiki, VBHC, zarządzania chorobą, analizy decyzyjnej, zarządzania ryzykiem i polityki zdrowotnej. Założyciel Polskiego Towarzystwa Farmakoekonomicznego.

Jakub Gołąb

Rzecznik prasowy i dyrektor w Biurze Rzecznika Praw Pacjenta. Ekspert w zakresie komunikacji, public relations, public affairs i zdrowia publicznego. Rzecznik polskiej Prezydencji w Radzie Unii Europej

Robert Kaszczyszyn

Mediator, certyfikowany trener i superwizor w zakresie mediacji, certyfikowany doradca ds. rozwiązywania konfliktów. Członek Zespołu ds. Wprowadzenia Mediacji w Polsce. Założyciel i właściciel Ośrodka Mediacji i Negocjacji w Lublinie.

dr hab. n. med. Justyna Klingemann

Socjolożka zdrowia i medycyny, kierowniczka Zakładu Badań nad Alkoholizmem i Toksykomaniami Instytutu Psychiatrii i Neurologii w Warszawie.

Izabela Kluzek-Kot

Od ponad 15 lat zajmuje się rozwojem ludzi w organizacji. Wspiera organizacje i liderów w procesach transformacji prowadząc coachingi indywidualne, zespołowe bądź warsztaty rozwojowe i strategiczne. Dyrektor zarządzająca HPR Group.

dr hab. n. med. Karolina Kłoda

Jest lekarzem, specjalistą medycyny rodzinnej, absolwentką Pomorskiej Akademii Medycznej w Szczecinie. Publikuje prace naukowe z zakresu profilaktyki, zdrowia publicznego, stylu życia i chorób przewlekłych.

dr n. o zdr. Paweł Koczkodaj

Doktor nauk o zdrowiu, adiunkt i zastępca kierownika Zakładu Epidemiologii i Prewencji Pierwotnej Nowotworów w Narodowym Instytucie Onkologii w Warszawie.

Grzegorz Koczor

Prezes Zarządu oraz twórca marki Lean w Medycynie Sp.z o.o. Prowadzi warsztaty rozwoju dla managerów przedsiębiorstw medycznych.

dr hab. Iwona Kowalska-Bobko

Prowadzi badania naukowe oraz zajęcia dydaktyczne w takich obszarach jak: polityka zdrowotna, organizacja ochrony zdrowia, decentralizacja w ochronie zdrowia, systemy zdrowotne, polityka zdrowotna Unii Europejskiej. Kierownik Zakładu Polityki Zdrowotnej.

Piotr Kuskowski

Dyrektor ds. marketingu i strategii, Siemens Healthineers w Polsce. Entuzjasta innowacji, które wspierają digitalizację i transformację opieki zdrowotnej.

mgr Krzysztof Łach

Badacz i konsultant w obszarach market access/HTA dla technologii lekowych i nielekowych z ponad 12-letnim doświadczeniem. W 2019 roku pełnił funkcję koordynatora projektu badawczo-wdrożeniowego HB-HTA-PL w Narodowym Instytucie Kardiologii.

Klara Markiewicz

Strategic Director, Health leader Ogilvy. Pracowała dla lokalnych i międzynarodowych marek, z wielu różnych kategorii, w tym Health & Wellness, m.in. dla Philips, Philips Healthcare, Bayer, Bayer Animal Health, HIPP, Nestle Winiary i wielu innych.

prof. dr hab. Joanna M. Moczydłowska

Profesor nauk społecznych, konsultant w obszarze doradztwa personalnego oraz diagnozy relacji w organizacjach, autorka i współautorska bestsellerów wydawniczych tj. Zjawiska kryzysowe w organizacji, Przemysł 4.0 (?). Ludzie i technologie.

Arkadiusz Nowak

Prezes Instytutu Praw Pacjenta i Edukacji Zdrowotnej. Adiunkt w Katedrze Humanizacji Medycyny i Seksuologii Collegium Medicum Uniwersytetu Zielonogórskiego. Od 2022 r. Przewodniczący Rady Organizacji Pacjentów przy Ministrze Zdrowia.

dr n. o zdr. Dominik Olejniczak

Jest członkiem Rady Programowej kierunku Zdrowie Publiczne w macierzystej Uczelni oraz wiceprzewodniczącym Komisji ds. społecznej odpowiedzialności Uczelni.

Ewa Maria Podolska

Dziennikarka Radia Tok FM, w którym od 1998 roku przygotowuje i prowadzi programy w zakresie  medycyny, ekologii, psychologii, kultury. Od 2 lat także autorka codziennego programu pt. Szlachetne Zdrowie w Radiu Pogoda.

Krystyna Połubińska

Specjalizuje się w szkoleniach dedykowanych kadrze kierowniczej wszystkich szczebli w obszarze zarządzania strategicznego oraz doskonalenia umiejętności menedżerskich w oparciu o symulacyjne gry decyzyjne.

dr hab. Agnieszka Sowa-Kofta

Socjolożka i ekonomistka, prowadzi badania ilościowe i jakościowe w zakresie polityki społecznej i zdrowotnej, w tym usług dla starzejącej się populacji i osób z niepełnosprawnościami, problematyki ubóstwa i wykluczenia społecznego.

mgr Krzysztof Suszek

Organizator Kongresu Komunikacji w Ochronie Zdrowia. Ekspert ds. public relations i komunikacji marketingowej, trener, konsultant, wykładowca. Narratolog. Fundator oraz Przewodniczący Rady Fundacji „Misja Medyczna”.

dr Grzegorz Szczuka

Menadżer z blisko 20-letnim doświadczeniem; wiele lat związany z obszarem komunikacji społecznej i marketingowej, współpracował z wieloma korporacjami, realizując projekty marketingowe oraz strategie społecznej odpowiedzialności.

dr n. o zdr. Tomasz Tatara

Posiada kilkunastoletnie doświadczenie zawodowe jako pracownik badawczo-dydaktyczny oraz analityk farmakoekonomii i HTA (ocena technologii medycznych). Obecnie pracuje w Zakładzie Zdrowia Publicznego Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego.

Renata Toczyska-Seliga

Co-Managing Director, Członkini Zarządu MSL. Jest ekspertką ds. komunikacji z ponad 20-letnim doświadczeniem zdobytym zarówno w agencji, jak i po stronie klienta. W MSL odpowiada za doradztwo strategiczne m.in. w obszarze zdrowia.

Elżbieta Twardowska

Chief Strategy Officer, Ogilvy. Ponad 20 lat doświadczenia w marketingu, od 2010 roku kieruje działem strategii w Ogilvy. Członek komitetu oraz jurorka polskiej i europejskiej edycji konkursu Effie (Effie Polska, Effie Europe) oraz KTR.

Mateusz Wanat

Data & Intelligence Director, Ogilvy Social.Lab Belgia. Jest odpowiedzialny za rozwój działu Intelligence w ramach sieci Ogilvy Social.Lab, który wspomaga zespoły klienckie, strategiczne, oraz kreatywne w efektywnym wykorzystaniu dostępnych danych.

dr Magdalena Wieczorkowska

Metodolożka badań społecznych, kierowniczka Zakładu Socjologii na Uniwersytecie Medycznym w Łodzi. Członkini Sekcji Socjologii Zdrowia i Medycyny oraz Sekcji Socjologii Ciała Polskiego Towarzystwa Socjologicznego.

Sławomir Wyspiański

Trener biznesu z ponad 20-letnim doświadczeniem w szkoleniach, posiada tytuł MBA i międzynarodowy dyplom Francuskiego Instytutu Zarządzania (IFG).

Filip Urbański

Obecnie zarządza zespołami analitycznymi w Narodowym Funduszu Zdrowia oraz Centrum e-Zdrowia. Członek Komisji Ekonomicznej przy Ministrze Zdrowia oraz Pełnomocnik Ministra Zdrowia ds. otwartości danych.

dr n. med. Artur Prusaczyk

Współzałożyciel i Wiceprezes Zarządu Centrum Medyczno-Diagnostycznego. Należy do zespołu projektowo-badawczego CMD oraz jest odpowiedzialny m.in. za działalność w zakresie profilaktyki onkologicznej i zarządzanie projektami.

Robert Socha

Dziennikarz, prawnik, konsultant. Ekspert w zakresie mediów, komunikacji kryzysowej, wystąpień publicznych, weryfikacji i fact-checkingu, a także “białego wywiadu” (OSINT).

Krzysztof Napora

Ekspert Centrum e-Zdrowia w wydziale rozwoju Systemu Informacji Medycznej (SIM). Product Owner aplikacji IKP oraz mojeIKP. Współtwórca rozwiązań z zakresu profilaktyki, wchodzących w skład systemu P1. Członek zespołu Ministerstwa Zdrowia ds. innowacji.

Partners

Opłaty za studia

Dostępne formy opłat na kierunku Management of health promotion and disease prevention :

Płatność jednorazowa

Opłata rekrutacyjna: 200 zł

Czesne: 7 500 zł

Raty: 1 x 7 500 zł

Wyświetl terminy płatności czesnego

Terminy płatności czesnego:

∙ 1 rata - 10 października 2025

Całkowity koszt: 7 700 zł

Po zastosowaniu zniżki 10%

Płatność w 2 ratach

Opłata rekrutacyjna: 200 zł

Czesne: 7 700 zł

Raty: 2 x 3 850 zł

Wyświetl terminy płatności czesnego

Terminy płatności czesnego:

∙ 1 rata - 10 października 2025
∙ 2 rata - 1 lutego 2025

Całkowity koszt: 7 900 zł

Po zastosowaniu zniżki 10%

Płatność w 4 ratach

Opłata rekrutacyjna: 200 zł

Czesne: 7 900 zł

Raty: 4 x 1 975 zł

Wyświetl terminy płatności czesnego

Terminy płatności czesnego:

∙ 1 rata - 10 października 2025
∙ 2 rata - 15 grudnia 2025
∙ 3 rata - 1 lutego 2026
∙ 4 rata - 1 kwietnia 2026

Całkowity koszt: 8 100 zł

Po zastosowaniu zniżki 10%

Dostępne zniżki:

**zniżki nie łączą się z innymi zniżkami


Application process

Warunki przyjęcia

Aby zgłosić się na studia, kandydat musi:

  1. Posiadać dyplom ukończenia studiów wyższych (tytuł zawodowy: licencjat, inżynier, lekarz, magister) lub odpis dyplomu doktorskiego.
  2. Wypełnić kompletny formularz zgłoszeniowy dostępny na stronie rekrutacja-ckp.lazarski.pl.
  3. Dokonać opłaty rekrutacyjnej w wysokości 200 zł na indywidualny numer subkonta bankowego podany w procesie IRK. Tytułem przelewu: ckp_imię i nazwisko kandydata_25_26.
  4. Załączyć wymagane dokumenty:
    • skan dyplomu ukończenia studiów wyższych,
    • CV,
    • dowód dokonania opłaty rekrutacyjnej.

O przyjęciu decyduje kolejność zgłoszeń.

Kandydaci z dyplomem zagranicznym

Osoby posiadające zagraniczny dyplom i chcące kontynuować naukę w Polsce na poziomie podyplomowym podlegają odrębnym przepisom dotyczącym uznawania dyplomów.

W przypadku cudzoziemców wymagany jest posiadanie:

  • dyplomu ukończenia studiów wyższych w Polsce, albo dyplomu ukończenia studiów wyższych za granicą uznanego za równoważny z dyplomem polskim lub nostryfikowanego na zasadach określonych w odrębnych przepisach
  • kandydaci legitymujący się dyplomem ukończenia studiów wydanym za granicą, który nie uprawnia do kontynuacji kształcenia w Polsce (tj. nieobjętym uznawalnością na podstawie umów międzynarodowych lub nostryfikacji), są zobowiązani do przedstawienia pisemnej informacji wydanej przez dyrektora NAWA, potwierdzającej ich uprawnienie do ubiegania się o przyjęcie na studia podyplomowe.
  • tłumaczenie wymaganych dokumentów na język polski przez tłumacza przysięgłego
  • legalizacja dyplomu lub klauzula apostille (oryginał do wglądu)
  • zaleca się uzyskanie pisemnego potwierdzenia akceptacji dyplomu zagranicznego przez Narodową Agencję Wymiany Akademickiej (NAWA).
  • certyfikatu, który będzie stanowił podstawę do uznania poziomu znajomości języka (B2) do studiowania w Polsce wydany przez uprawnione instytucje (opracowany zostanie katalog certyfikatów)

Po przyjęciu na studia

Osoby przyjęte na studia, po otrzymaniu informacji o uruchomieniu kierunku, są zobowiązane do:

  • przedstawienia w Dziekanacie Łazarski Executive Education oryginału dyplomu ukończenia studiów wyższych oraz dowodu osobistego w celu weryfikacji (terminy dyżurów będą podawane przez Wirtualną Uczelnię),
  • podpisania umowy o odpłatności za studia za pośrednictwem platformy Autenti (bezpłatnej, zewnętrznej platformy do podpisywania umów elektronicznych).

Ważne informacje

  • Informacja o uruchomieniu kierunku przekazywana jest uczestnikom drogą elektroniczną po zakończeniu rekrutacji.
  • Uruchomienie studiów zależy od liczby kandydatów. W przypadku nieuruchomienia kierunku opłata rekrutacyjna jest zwracana na wskazane konto.
  • W przypadku przesyłania danych osobowych drogą mailową należy przesyłać pliki zaszyfrowane i skompresowane (np. programami 7-Zip, WinZip, WinRAR) oraz zabezpieczone hasłem. Hasło należy przesłać w osobnej wiadomości e-mail lub SMS pod numer telefonu: (+48) 518 017 404.
  • Regulamin
Zarejestruj się