Programme description and objectives

Are these studies for you?

Study programme

Programme benefits

Academic staff

Anna Hrycaj

Sędzia Sądu Apelacyjnego w Warszawie, Dyrektor IPUIR. W 2013 r. przewodniczący zespołu powołanego przez Ministra Sprawiedliwości ds. przygotowania projektów ustaw z zakresu prawa upadłościowego i restrukturyzacyjnego.

Aneta Komenda

Sędzia Sądu Okręgowego w Krakowie · IX Wydział Gospodarczy, ekspert w zakresie Krajowego Rejestru Sądowego oraz poszukiwania majątku dłużnika.

Krzysztof Pietrzyk

Komornik Sądowy przy Sądzie Rejonowym dla Warszawy Pragi-Południe

Tomasz Szanciło

Sędzia Sądu Najwyższego Izby Cywilnej, doktor habilitowany nauk prawnych, prowadzi wykłady w Krajowej Szkole Sądownictwa i Prokuratury w Krakowie, Okręgowej Izbie Radców Prawnych w Warszawie, a także szkolenia dla sędziów, asesorów, referendarzy.

Bartosz Sierakowski

Zastępca Dyrektora Instytutu Prawa Upadłościowego i Restrukturyzacyjnego oraz Badań nad Niewypłacalnością, radca prawny i doradca restrukturyzacyjny, wspólnik w kancelarii Zimmerman Sierakowski i Partnerzy.

Patrycja Makuch

adwokat niewykonujący zawodu, asystent sędziego w Sądzie Rejonowym w Gliwicach, Wydział XII Gospodarczy ds. Upadłościowych i Restrukturyzacyjnych, od 2021r. delegowana do Ministerstwa Sprawiedliwości, Wydział Rozwoju Rejestrów Sądowych

Anna Terpin

W latach 2018-2023 zastępca kierownika systemu obsługującego elektroniczne postępowanie upominawcze, obecnie: menedżer usługi elektroniczne postępowanie upominawcze w Sądzie Apelacyjnym w Lublinie.

Opłaty za studia

Studia podyplomowe
czesne
2 raty
4 raty
Enforcement law and debt collection
7400 zł
7600 zł
7800 zł
  • opłata rekrutacyjna w wysokości 200 zł
  • 20% zniżki dla absolwentów Uczelni Łazarskiego**

*opłata za całość studiów obowiązuje do 30.11.2025 r.
**zniżki nie łączą się z innymi zniżkami


Application process

Warunki przyjęcia

Aby zgłosić się na studia, kandydat musi:

  1. Posiadać dyplom ukończenia studiów wyższych (tytuł zawodowy: licencjat, inżynier, lekarz, magister) lub odpis dyplomu doktorskiego.
  2. Wypełnić kompletny formularz zgłoszeniowy dostępny na stronie rekrutacja-ckp.lazarski.pl.
  3. Dokonać opłaty rekrutacyjnej w wysokości 200 zł na indywidualny numer subkonta bankowego podany w procesie IRK. Tytułem przelewu: ckp_imię i nazwisko kandydata_25_26.
  4. Załączyć wymagane dokumenty:
    • skan dyplomu ukończenia studiów wyższych,
    • CV,
    • dowód dokonania opłaty rekrutacyjnej.

O przyjęciu decyduje kolejność zgłoszeń.

Kandydaci z dyplomem zagranicznym

Osoby posiadające zagraniczny dyplom i chcące kontynuować naukę w Polsce na poziomie podyplomowym podlegają odrębnym przepisom dotyczącym uznawania dyplomów.

Aby dowiedzieć się, czy Twój dyplom wymaga nostryfikacji: sprawdź szczegóły

W przypadku cudzoziemców wymagany jest posiadanie:

  • dyplomu ukończenia studiów wyższych w Polsce, albo dyplomu ukończenia studiów wyższych za granicą uznanego za równoważny z dyplomem polskim lub nostryfikowanego na zasadach określonych w odrębnych przepisach
  • tłumaczenie wymaganych dokumentów na język polski przez tłumacza przysięgłego
  • legalizacja dyplomu lub klauzula apostille (oryginał do wglądu)
  • zaleca się uzyskanie pisemnego potwierdzenia akceptacji dyplomu zagranicznego przez Narodową Agencję Wymiany Akademickiej (NAWA).
  • certyfikatu, który będzie stanowił podstawę do uznania poziomu znajomości języka (B1) do studiowania w Polsce wydany przez uprawnione instytucje (opracowany zostanie katalog certyfikatów)

Po przyjęciu na studia

Osoby przyjęte na studia, po otrzymaniu informacji o uruchomieniu kierunku, są zobowiązane do:

  • przedstawienia w Dziekanacie Łazarski Executive Education oryginału dyplomu ukończenia studiów wyższych oraz dowodu osobistego w celu weryfikacji (terminy dyżurów będą podawane przez Wirtualną Uczelnię),
  • podpisania umowy o odpłatności za studia za pośrednictwem platformy Autenti (bezpłatnej, zewnętrznej platformy do podpisywania umów elektronicznych).

Ważne informacje

  • Informacja o uruchomieniu kierunku przekazywana jest uczestnikom drogą elektroniczną po zakończeniu rekrutacji.
  • Uruchomienie studiów zależy od liczby kandydatów. W przypadku nieuruchomienia kierunku opłata rekrutacyjna jest zwracana na wskazane konto.
  • W przypadku przesyłania danych osobowych drogą mailową należy przesyłać pliki zaszyfrowane i skompresowane (np. programami 7-Zip, WinZip, WinRAR) oraz zabezpieczone hasłem. Hasło należy przesłać w osobnej wiadomości e-mail lub SMS pod numer telefonu: (+48) 518 017 404.
  • Regulamin
Zarejestruj się