Programme description and objectives

Are these studies for you?

Study programme

Programme benefits

Academic staff

dr hab. Piotr Kasprzyk

Pełnomocnik Rektora ds. rozwoju kierunków lotniczych, radca prawny oraz pilot szybowcowy i samolotowy. Posiada wieloletnie doświadczenie w świadczeniu pomocy prawnej z zakresu prawa lotniczego.

dr Piotr Czech, MBA

Zastępca Kierownika studiów, ekspert i konsultant ds. zarządzania portami lotniczymi, bezpieczeństwem lotnictwa cywilnego i przepisów dot. eksploatacji, certyfikacji lotnisk i żeglugi powietrznej, w latach 2021-2024 Dyrektor Lotniska Chopina w Warszawie

Piotr Czuban

Kapitan - pilot samolotu biznesowego (premium class). Karierę w lotnictwie rozpoczął od pracy koordynatora ruchu lotniczego naziemnego. Przez 10 lat pracował jako Dyżurny Operacyjny Lotniska w Warszawie.

dr Piotr Galej

Posiada doświadczenie zawodowe jako safety manager, kierownik monitorowania zgodności i jakości, audytor, konsultant organizacji posiadających certyfikaty AOC, ATO, Part-145, Part-M, ANSP, agentów handlowych oraz inspektor ULC.

dr inż. Mariusz Krzyżanowski

W branży lotniczej pracuje ponad 20 lat. Od 2007 roku do dnia dzisiejszego pracuje w Polskiej Agencji Żeglugi Powietrznej, gdzie współtworzył, wdrożył i rozwija System Zarządzania Bezpieczeństwem(SMS).

Piotr Łaciński

Pełnił m.in. funkcje Naczelnika Inspektoratu SMS oraz Delegatury Południowej ULC w Krakowie, gdzie był odpowiedzialny za ustanowienie głównych standardów nadzoru nad SMS w obszarze lotnictwa cywilnego.

mgr inż. Jacek Mainka

Pilot (Kapitan 787 Dreamliner w LOT Polish Airlines), instruktor, pasjonat i kolekcjoner samolotów historycznych

Dominika Marzec

Inżynier Transportu w specjalności Nawigacja Powietrzna Politechniki Śląskiej. Magister zarządzania w lotnictwie w specjalności Zarządzanie Bezpieczeństwem Lotniczym (Akademia Sztuki Wojennej).

dr Michał Skakuj

Członek zarządu World Birdstrike Association - międzynarodowej organizacji zajmującej się zagrożeniami środowiskowymi w lotnictwie cywilnym i wojskowym, współpracujący między innymi z NATO, ICAO i EASA.

dr hab. Adam Tarnowski

Członek European Association for Aviation Psychology (posiada certyfikat psychologa lotniczego), European Association for Work and Organizational Psychology oraz International Testing Commission (individual member).

Marcin Trybus

Dyrektor Pionu Operacyjnego Międzynarodowego Portu Lotniczego im. Jana Pawła II Kraków-Balice Sp. z o.o. Od 25 lat związany zawodowo z krakowskim lotniskiem, gdzie w trakcie swojej kariery zajmował stanowiska operacyjne i kierownicze.

Michał Witkowski

Aviation Safety Expert z prawie 30-letnim doświadczeniem, w latach 2017-2021 pełnił funkcje Wiceprezesa ULC ds. Standardów Lotniczych, w latach 2021 – 2024 Z-ca Dyrektora Portu Lotniczego im. F. Chopina w Warszawie.

Patrycja Pacak

Zastępca Przewodniczącego PKBWL ds. pilotażowych

Maciej Jan Lenartowicz

Ekspert w branży lotniczej z bogatym doświadczeniem w operacjach lotniczych, strategii i finansach. Absolwent prestiżowego Cranfield University, zdobywał doświadczenie w Qatar Airways oraz Polskich Liniach Lotniczych LOT.

Partnerzy Lazarski Aviation Academy

Lazarski Aviation Academy

Współpraca z najlepszymi Partnerami działającymi w branży lotniczej pozytywnie wpływa na jakość naszych programów kształcenia, a także zapewnia możliwość odbycia staży w wybranych instytucjach i firmach. Jesteśmy dumni, że Lazarski Aviation Academy tworzą wspólnie z nami:

ICAO logo Polska Grupa Lotnicza logo PANSA - logo Mazowiecki Port Lotniczy Warszawa-Modlin Sp. z o.o. PLL Porty Lotnicze - logo Kraków Airport - logo  Port Lotniczy Wrocław - logo Eversheds Sutherland logo Sieć Badawcza Łukasiewicz – Instytut Lotnictwa logo

Opłaty za studia

Studia podyplomowe
czesne
2 raty
4 raty
Aviation safety management (SMS)
7900 zł
8100 zł
8300 zł
  • opłata rekrutacyjna w wysokości 200 zł
  • 20% zniżki dla absolwentów Uczelni Łazarskiego**

*opłata za całość studiów obowiązuje do 30.11.2025 r.
**zniżki nie łączą się z innymi zniżkami


Application process

Warunki przyjęcia

Aby zgłosić się na studia, kandydat musi:

  1. Posiadać dyplom ukończenia studiów wyższych (tytuł zawodowy: licencjat, inżynier, lekarz, magister) lub odpis dyplomu doktorskiego.
  2. Wypełnić kompletny formularz zgłoszeniowy dostępny na stronie rekrutacja-ckp.lazarski.pl.
  3. Dokonać opłaty rekrutacyjnej w wysokości 200 zł na indywidualny numer subkonta bankowego podany w procesie IRK. Tytułem przelewu: ckp_imię i nazwisko kandydata_25_26.
  4. Załączyć wymagane dokumenty:
    • skan dyplomu ukończenia studiów wyższych,
    • CV,
    • dowód dokonania opłaty rekrutacyjnej.

O przyjęciu decyduje kolejność zgłoszeń.

Kandydaci z dyplomem zagranicznym

Osoby posiadające zagraniczny dyplom i chcące kontynuować naukę w Polsce na poziomie podyplomowym podlegają odrębnym przepisom dotyczącym uznawania dyplomów.

Aby dowiedzieć się, czy Twój dyplom wymaga nostryfikacji: sprawdź szczegóły

W przypadku cudzoziemców wymagany jest posiadanie:

  • dyplomu ukończenia studiów wyższych w Polsce, albo dyplomu ukończenia studiów wyższych za granicą uznanego za równoważny z dyplomem polskim lub nostryfikowanego na zasadach określonych w odrębnych przepisach
  • tłumaczenie wymaganych dokumentów na język polski przez tłumacza przysięgłego
  • legalizacja dyplomu lub klauzula apostille (oryginał do wglądu)
  • zaleca się uzyskanie pisemnego potwierdzenia akceptacji dyplomu zagranicznego przez Narodową Agencję Wymiany Akademickiej (NAWA).
  • certyfikatu, który będzie stanowił podstawę do uznania poziomu znajomości języka (B1) do studiowania w Polsce wydany przez uprawnione instytucje (opracowany zostanie katalog certyfikatów)

Po przyjęciu na studia

Osoby przyjęte na studia, po otrzymaniu informacji o uruchomieniu kierunku, są zobowiązane do:

  • przedstawienia w Dziekanacie Łazarski Executive Education oryginału dyplomu ukończenia studiów wyższych oraz dowodu osobistego w celu weryfikacji (terminy dyżurów będą podawane przez Wirtualną Uczelnię),
  • podpisania umowy o odpłatności za studia za pośrednictwem platformy Autenti (bezpłatnej, zewnętrznej platformy do podpisywania umów elektronicznych).

Ważne informacje

  • Informacja o uruchomieniu kierunku przekazywana jest uczestnikom drogą elektroniczną po zakończeniu rekrutacji.
  • Uruchomienie studiów zależy od liczby kandydatów. W przypadku nieuruchomienia kierunku opłata rekrutacyjna jest zwracana na wskazane konto.
  • W przypadku przesyłania danych osobowych drogą mailową należy przesyłać pliki zaszyfrowane i skompresowane (np. programami 7-Zip, WinZip, WinRAR) oraz zabezpieczone hasłem. Hasło należy przesłać w osobnej wiadomości e-mail lub SMS pod numer telefonu: (+48) 518 017 404.
  • Regulamin
Zarejestruj się