Rekrutacja zamknięta
Digital Marketing
Students who choose this specialisation will be able to make practical use of digital marketing in synergy with other communication channels.
Bachelor's degree programmes in the specialisation of "Digital Marketing" provide the latest knowledge in online marketing, including modern advertising, sales or communication activities. They cover issues in digital marketing taught in practical terms and the necessary theoretical foundation.
-
Stacjonarny
(admissions closed) -
Niestacjonarny
(admissions closed)
Programme description and objectives
"Digital Marketing" provides an opportunity to effectively communicate with customers, precisely define their needs, create a brand image - and all this using multiple communication channels, e.g. social media, content marketing, email marketing teaches SEO optimization.
The unquestionable advantages of digital marketing are the implementation of the necessary activities in a short time and the relatively low cost of the campaigns. In order to achieve optimal results, it is necessary to ensure the creation of a well-thought-out strategy and consistent implementation of goals.
Studying within the framework of the specialty "Digital Marketing" develops the competencies necessary for professional work in marketing or PR agencies/departments, and will help to create your own business.
Subjects of the specialisation are spread over several semesters, and are introduced from the first year of study:
- Online advertising in business - Marcin Staranowicz
- Online PR - Aleksandra Smyczynska PhD/ Michal Pienias PhD
- Integrated marketing - Dr. hab. Jarosław Ropęga/ Marta Błaszkiewicz
- Strategic planning of online campaigns - Paweł Mazurek
- Social media - communication 2.0 - Anna Paciorek
- Introduction to interactive marketing - Dagmara Mandat
- Savoir vivre in business
- Compliance in the enterprise - Mateusz Kuliński
- Project management
Are these studies for you?
Study programme
Programme benefits
Access to up-to-date knowledge:
- classes taught by qualified academics and business practitioners,
- develop up-to-date knowledge and desired competencies in PR and marketing.
As a student specializing in E-commerce:
- you will acquire the necessary skills to run your own online business in a specific economic environment,
- you will learn how to effectively develop and successfully implement an e-marketing strategy,
- you will discover the characteristic features of the online community and learn the specifics of its functioning,
- you will learn how to plan an advertising campaign and conduct PR activities on the Internet.
Academic staff
Partners
Słuchacze o nas
Application process
- Zarejestruj się online
Możesz rozpocząć swoje studia na naszej Uczelni w kilku prostych krokach- sprawdź zasady kwalifikacji,
- poznaj wymagania językowe,
- skompletuj wymagane dokumenty,
- wypełnij formularz rekrutacyjny.
- Dokonaj opłaty rekrutacyjnej i złóż wszystkie dokumenty
Opłata rekrutacyjna wynosi 85 zł * (dane do przelewu znajdują się na Koncie Kandydata po rejestracji online).
*Absolwenci studiów wyższych i podyplomowych Uczelni Łazarskiego są zwolnieni z opłaty rekrutacyjnej.
Opłata rekrutacyjna jest bezzwrotna. Jest zwracana w całości w przypadku nieuruchomienia kierunku studiów. - Dostarcz wymagane dokumenty do Biura Rekrutacji.
- Sprawdź czy jesteś na liście przyjętych studentów
Decyzję o przyjęciu na studia otrzymasz mailem oraz znajdziesz ją na swoim Koncie Kandydata. - Gratulacje - jesteś studentem!
Jesteś już studentem Łazarskiego? Przygotowaliśmy dla Ciebie zbiór najważniejszych informacji, które ułatwią pierwsze tygodnie nauki - sprawdź nasz Niezbędnik studenta.