Programme description and objectives

Are these studies for you?

Study programme

Programme benefits

Academic staff

dr Ewa Jasiuk

Adwokat. Wieloletni współpracownik kancelarii prawnych. Specjalizuje się w prawie lotniczym europejskim i międzynarodowym, w tym w ubezpieczeniach lotniczych.

Iwona Bogucka

Członek Zarządu IIA Polska. Posiadaczka uznanych międzynarodowych i krajowych certyfikatów dotyczących m.in. zarządzania ryzkiem CRMA, audytu wewnętrznego, certyfikowany Approved Compliance Officer ACO, Approved Compliance Expert ACE.

dr Monika Filipiuk

Doktor ekonomii, z głównym ukierunkowaniem na rachunkowość i finanse publiczne (w tym także finanse Unii Europejskiej), oraz praktyk w tym zakresie z 35 letnim stażem pracy zawodowej.

dr hab. Małgorzata Ganczar

Doktor habilitowany nauk prawnych, pracownik badawczo-dydaktyczny Katedry Publicznego Prawa Gospodarczego (Wydział Prawa, Prawa Kanonicznego i Administracji, Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II), radca prawny.

mgr Artur Gębicz

Posiada ponad 20 letnie menadżerskie i eksperckie doświadczenie w przeprowadzaniu audytów działalności firm z sektora bankowego (doświadczenie zdobyte w grupie AIB, Rabobank oraz BNP Paribas) oraz sektora telekomunikacyjnego (Grupa Orange).

prof. dr hab. Zbigniew Kmiecik

Profesor uczelni w Katedrze Postępowania Administracyjnego na Wydział Prawa i Administracji Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie, autor około 100 publikacji naukowych, głównie z zakresu postępowania administracyjnego i sądowo-administracyjnego

Julian Malaka

Audytor i trener audytorów ADMA (ADvanced MAnufacturing) z certyfikatami agencji Agoria, autor i redaktor merytoryczny opracowań publikowanych przez Fundację Platforma Przemysłu Przyszłości (FPPP).

Rafał Nikodym

Ponad 17 lat doświadczenia jako audytor wewnętrzny/kontroler. Doświadczenie w sektorze prywatnym (ubezpieczenia) oraz w sektorze publicznym, realizacja zadań zapewniających oraz doradczych w obszarze usług oraz produkcji.

Maciej Piołunowicz

Od 11 lat jest dyrektorem Departamentu Audytu Wewnętrznego w Banku Gospodarstwa Krajowego, gdzie zarządza 21-osobowym zespołem audytorów. Wiceprezes Instytutu Audytorów Wewnętrznych IIA Polska, odpowiedzialny między innymi za współpracę międzynarodową.

prof. Adam Prokopowicz

Ekonomista i prawnik. Ponad 40 lat doświadczenia jako profesor uczelni wyższych w USA, Europie i Azji oraz Ameryce Łacińskiej. Specjalizuje się w międzynarodowych aspektach ekonomii, prawa, zarzadzania.

dr Roman Wosiek

Adiunkt – Instytut Studiów Międzynarodowych, Kolegium Ekonomiczno-Społeczne.

Partners

Opłaty za studia

Studia podyplomowe
czesne
2 raty
4 raty
Clone of Internal audit and management control
6000 zł
6200 zł
6400 zł
  • opłata rekrutacyjna w wysokości 200 zł
  • 20% zniżki dla absolwentów Uczelni Łazarskiego**

*opłata za całość studiów obowiązuje do 30.11.2025 r.
**zniżki nie łączą się z innymi zniżkami


Application process

Warunki przyjęcia

Aby zgłosić się na studia, kandydat musi:

  1. Posiadać dyplom ukończenia studiów wyższych (tytuł zawodowy: licencjat, inżynier, lekarz, magister) lub odpis dyplomu doktorskiego.
  2. Wypełnić kompletny formularz zgłoszeniowy dostępny na stronie rekrutacja-ckp.lazarski.pl.
  3. Dokonać opłaty rekrutacyjnej w wysokości 200 zł na indywidualny numer subkonta bankowego podany w procesie IRK. Tytułem przelewu: ckp_imię i nazwisko kandydata_25_26.
  4. Załączyć wymagane dokumenty:
    • skan dyplomu ukończenia studiów wyższych,
    • CV,
    • dowód dokonania opłaty rekrutacyjnej.

O przyjęciu decyduje kolejność zgłoszeń.

Kandydaci z dyplomem zagranicznym

Osoby posiadające zagraniczny dyplom i chcące kontynuować naukę w Polsce na poziomie podyplomowym podlegają odrębnym przepisom dotyczącym uznawania dyplomów.

Aby dowiedzieć się, czy Twój dyplom wymaga nostryfikacji: sprawdź szczegóły

W przypadku cudzoziemców wymagany jest posiadanie:

  • dyplomu ukończenia studiów wyższych w Polsce, albo dyplomu ukończenia studiów wyższych za granicą uznanego za równoważny z dyplomem polskim lub nostryfikowanego na zasadach określonych w odrębnych przepisach
  • tłumaczenie wymaganych dokumentów na język polski przez tłumacza przysięgłego
  • legalizacja dyplomu lub klauzula apostille (oryginał do wglądu)
  • zaleca się uzyskanie pisemnego potwierdzenia akceptacji dyplomu zagranicznego przez Narodową Agencję Wymiany Akademickiej (NAWA).
  • certyfikatu, który będzie stanowił podstawę do uznania poziomu znajomości języka (B1) do studiowania w Polsce wydany przez uprawnione instytucje (opracowany zostanie katalog certyfikatów)

Po przyjęciu na studia

Osoby przyjęte na studia, po otrzymaniu informacji o uruchomieniu kierunku, są zobowiązane do:

  • przedstawienia w Dziekanacie Łazarski Executive Education oryginału dyplomu ukończenia studiów wyższych oraz dowodu osobistego w celu weryfikacji (terminy dyżurów będą podawane przez Wirtualną Uczelnię),
  • podpisania umowy o odpłatności za studia za pośrednictwem platformy Autenti (bezpłatnej, zewnętrznej platformy do podpisywania umów elektronicznych).

Ważne informacje

  • Informacja o uruchomieniu kierunku przekazywana jest uczestnikom drogą elektroniczną po zakończeniu rekrutacji.
  • Uruchomienie studiów zależy od liczby kandydatów. W przypadku nieuruchomienia kierunku opłata rekrutacyjna jest zwracana na wskazane konto.
  • W przypadku przesyłania danych osobowych drogą mailową należy przesyłać pliki zaszyfrowane i skompresowane (np. programami 7-Zip, WinZip, WinRAR) oraz zabezpieczone hasłem. Hasło należy przesłać w osobnej wiadomości e-mail lub SMS pod numer telefonu: (+48) 518 017 404.
  • Regulamin
Zarejestruj się