Rekrutacja otwarta

Aviation 5.0: Transformation and optimisation

Zarejestruj się
Edycja studiów: II edycja
Type of studies: Studia podyplomowe
Duration: 1 rok (2 semestry, 170 godzin)
Studies mode:
  • Niestacjonarny

Programme description and objectives

Are these studies for you?

Study programme

Programme benefits

Academic staff

prof. dr Anna Konert

Dean of Faculty of Law and Administration, air law professor, director of Aviation Law and Professional Pilot Licence and director of the Institute of Air and Space Law

dr Jan Malawko

Posiada doświadczenie zawodowe eksperckie jak i menadżerskie w liniach lotniczych, u producentów samolotów, na lotniskach oraz w nadzorze państwowym, zarówno w kraju jak i za granicą.

Radosław Sułek

Obecnie pracuje w Interdyscyplinarnym Centrum Modelowania Matematycznego i Komputerowego Uniwersytetu Warszawskiego (ICM-UW), na stanowisku kierownika Zespołu Analizy Danych Lotnictwa.

Piotr Dolata MA, LLM, LLB

lawyer, appointed civil servant, diplomat with 18 years of experience in the Polish foreign service

Tomasz Balcerzak

Lazarski University, Institute of Aviation and Space Law

Anna Biernacka-Rygiel PhD

EASA Regulatory Affairs Executive

Mateusz Dziudziel MA

Director of the LOT Polish Airlines Fuel Office

mgr Jarosław Kowalski

Doświadczony menedżer IT i architekt systemów z ponad 20 letnim stażem w projektowaniu, wdrażaniu ekosystemów IT oraz w zarządzaniu organizacjami IT.

Paweł Korzec

Pilot, redaktor naczelny portalu dlapilota.pl. Współautor systemu PansaUTM dopuszczonego do operacyjnego użytku w Polsce, zintegrowanego z cywilną i wojskową służbą ruchu lotniczego.

Paweł Szymański

Absolwent Akademii Obrony Narodowej na kierunku Zarządzanie lotnictwem. Zawodowo związany z Urzędem Lotnictwa Cywilnego od 2006 r. Od 2017 roku Dyrektor Departamentu Bezzałogowych Statków Powietrznych w Urzędzie Lotnictwa Cywilnego.

Luc TYTGAT

Acted as Executive Director and High Representative of the EASA (European Union Aviation Safety Agency) in 2023 and 2024, taking over the helm of the Agency at the end of the previous Executive Director’s mandate pending the nomination of the new Director

Michał Witkowski

Aviation Safety Expert with almost 30 years of experience, from 2017 to 2021 he served as Vice President of ULC for Aviation Standards, from 2021 to 2024 Deputy Director of F. Chopin Airport in Warsaw

Maciej Włodarczyk

Kierownik Ośrodka Rozwoju Systemów UTM i Operacji Bezzałogowych Statków Powietrznych w Polskiej Agencji Żeglugi Powietrznej 

Małgorzata Bjorum

Chief Information Security Officer w Polskich Portach Lotniczych S.A.

Partnerzy Lazarski Aviation Academy

Lazarski Aviation Academy

Współpraca z najlepszymi Partnerami działającymi w branży lotniczej pozytywnie wpływa na jakość naszych programów kształcenia, a także zapewnia możliwość odbycia staży w wybranych instytucjach i firmach. Jesteśmy dumni, że Lazarski Aviation Academy tworzą wspólnie z nami:

ICAO logo Polska Grupa Lotnicza logo PANSA - logo Mazowiecki Port Lotniczy Warszawa-Modlin Sp. z o.o. PLL Porty Lotnicze - logo Kraków Airport - logo  Port Lotniczy Wrocław - logo Eversheds Sutherland Sieć Badawcza Łukasiewicz – Instytut Lotnictwa logo

Opłaty za studia

Dostępne formy opłat na kierunku Aviation 5.0: Transformation and optimisation :

Płatność jednorazowa

Opłata rekrutacyjna: 200 zł

Czesne: 7 900 zł

Raty: 1 x 7 900 zł

Wyświetl terminy płatności czesnego

Terminy płatności czesnego:

∙ 1 rata - 10 października 2025

Całkowity koszt: 8 100 zł

Po zastosowaniu zniżki 10%

Płatność w 2 ratach

Opłata rekrutacyjna: 200 zł

Czesne: 8 100 zł

Raty: 2 x 4 050 zł

Wyświetl terminy płatności czesnego

Terminy płatności czesnego:

∙ 1 rata - 10 października 2025
∙ 2 rata - 1 lutego 2025

Całkowity koszt: 8 300 zł

Po zastosowaniu zniżki 10%

Płatność w 4 ratach

Opłata rekrutacyjna: 200 zł

Czesne: 8 300 zł

Raty: 4 x 2 075 zł

Wyświetl terminy płatności czesnego

Terminy płatności czesnego:

∙ 1 rata - 10 października 2025
∙ 2 rata - 15 grudnia 2025
∙ 3 rata - 1 lutego 2026
∙ 4 rata - 1 kwietnia 2026

Całkowity koszt: 8 500 zł

Po zastosowaniu zniżki 10%

Dostępne zniżki:

**zniżki nie łączą się z innymi zniżkami


Application process

Warunki przyjęcia

Aby zgłosić się na studia, kandydat musi:

  1. Posiadać dyplom ukończenia studiów wyższych (tytuł zawodowy: licencjat, inżynier, lekarz, magister) lub odpis dyplomu doktorskiego.
  2. Wypełnić kompletny formularz zgłoszeniowy dostępny na stronie rekrutacja-ckp.lazarski.pl.
  3. Dokonać opłaty rekrutacyjnej w wysokości 200 zł na indywidualny numer subkonta bankowego podany w procesie IRK. Tytułem przelewu: ckp_imię i nazwisko kandydata_25_26.
  4. Załączyć wymagane dokumenty:
    • skan dyplomu ukończenia studiów wyższych,
    • CV,
    • dowód dokonania opłaty rekrutacyjnej.

O przyjęciu decyduje kolejność zgłoszeń.

Kandydaci z dyplomem zagranicznym

Osoby posiadające zagraniczny dyplom i chcące kontynuować naukę w Polsce na poziomie podyplomowym podlegają odrębnym przepisom dotyczącym uznawania dyplomów.

W przypadku cudzoziemców wymagany jest posiadanie:

  • dyplomu ukończenia studiów wyższych w Polsce, albo dyplomu ukończenia studiów wyższych za granicą uznanego za równoważny z dyplomem polskim lub nostryfikowanego na zasadach określonych w odrębnych przepisach
  • kandydaci legitymujący się dyplomem ukończenia studiów wydanym za granicą, który nie uprawnia do kontynuacji kształcenia w Polsce (tj. nieobjętym uznawalnością na podstawie umów międzynarodowych lub nostryfikacji), są zobowiązani do przedstawienia pisemnej informacji wydanej przez dyrektora NAWA, potwierdzającej ich uprawnienie do ubiegania się o przyjęcie na studia podyplomowe.
  • tłumaczenie wymaganych dokumentów na język polski przez tłumacza przysięgłego
  • legalizacja dyplomu lub klauzula apostille (oryginał do wglądu)
  • zaleca się uzyskanie pisemnego potwierdzenia akceptacji dyplomu zagranicznego przez Narodową Agencję Wymiany Akademickiej (NAWA).
  • certyfikatu, który będzie stanowił podstawę do uznania poziomu znajomości języka (B2) do studiowania w Polsce wydany przez uprawnione instytucje (opracowany zostanie katalog certyfikatów)

Po przyjęciu na studia

Osoby przyjęte na studia, po otrzymaniu informacji o uruchomieniu kierunku, są zobowiązane do:

  • przedstawienia w Dziekanacie Łazarski Executive Education oryginału dyplomu ukończenia studiów wyższych oraz dowodu osobistego w celu weryfikacji (terminy dyżurów będą podawane przez Wirtualną Uczelnię),
  • podpisania umowy o odpłatności za studia za pośrednictwem platformy Autenti (bezpłatnej, zewnętrznej platformy do podpisywania umów elektronicznych).

Ważne informacje

  • Informacja o uruchomieniu kierunku przekazywana jest uczestnikom drogą elektroniczną po zakończeniu rekrutacji.
  • Uruchomienie studiów zależy od liczby kandydatów. W przypadku nieuruchomienia kierunku opłata rekrutacyjna jest zwracana na wskazane konto.
  • W przypadku przesyłania danych osobowych drogą mailową należy przesyłać pliki zaszyfrowane i skompresowane (np. programami 7-Zip, WinZip, WinRAR) oraz zabezpieczone hasłem. Hasło należy przesłać w osobnej wiadomości e-mail lub SMS pod numer telefonu: (+48) 518 017 404.
  • Regulamin
Zarejestruj się