Rekrutacja otwarta

Marketing Excellence Program

Zarejestruj się
Edycja studiów: I edycja
Type of studies: Studia podyplomowe
Duration: 1 rok (2 semestry, 190 godzin)
Studies mode:
  • Niestacjonarny

Programme description and objectives

Are these studies for you?

Study programme

Programme benefits

Academic staff

Marcin Samek

Partner w 45AI, wcześniej Chief Innovation Officer, kierujący działem strategii pracującym dla wszystkich agencji w grupie McCann Poland. Ponad 20 lat doświadczenie w tworzeniu strategii marketingowych i komunikacyjnych.

Rafał Broniarek

Wieloletni praktyk i wykładowca akademicki w obszarze marketingu, w szczególności - komunikacji marek. Head of Strategy&Growth w Biurze Reklamy Ringier Axel Springer Polska i dyrektor programowy całorocznego programu edukacyjnego Onet Impact Academy.

Michał Czechowicz

Dyrektor Marketingu Sportowego i Teamwearu 4F. Ze sportem związany od 2007 roku. Przez ponad 10 lat był dziennikarzem piłkarskim. Jako ekspert występował na antenach m.in. Trzeciego Programu Polskiego Radia, Orange Sport, TVP Sport oraz Canal Plus Sport.

Maciej Dobrodziej

Partner w 45AI z ponad 17-letnie doświadczenie w dziedzinie projektowania i wdrażania rozwiązań cyfrowych.

Natalia Drobniak

Strategic Group Head w agencji McCANN Poland. Strateżka-psycholożka. Ponad dziesięć lat doświadczenia w pracy po stronie agencji. Od 2018r w McCANN gdzie pracowała dla takich marek jak L’Oréal Paris, Vichy, Coca-Cola.

Anna Jaroszyńska

Brand Strategy Lead w Dentsu. Posiada wykształcenie wyższe w dziedzinie psychologii (specjalizacja: psychologia społeczna). Od blisko 20 lat zajmuje się tworzeniem strategii marketingowych, strategii marek oraz strategii komunikacyjnych.

Paweł Mazurek

Prezes Zarządu Takeads GMBH z oddziałami w 17 krajach, współzałożyciel Myarctic.eu. Od 20 lat w obszarze marketingu internetowego, AI, big data i e-commerce, prowadząc projekty w regionach EMEA, APAC i US.

Dariusz Mitura

Manager w Nestlé, Grupie Żywiec, USP Zdrowie – zarządzał transformacją, procesami, rozwijał eCommerce, oraz zarządzał markami: Warka, Krakus, kategorią lodów Nestlé.

Konrad Siwiński

Senior Partner w Minds & Roses, gdzie prowadzi jeden z zespołów badawczych prowadząc projekty dla branży finansowej, technologicznej, czy retail. Doświadczony moderator warsztatów, grupy kreatywnych, wywiadów oraz analityk ilościowy.

Opłaty za studia

Dostępne formy opłat na kierunku Marketing Excellence Program :

Płatność jednorazowa

Opłata rekrutacyjna: 200 zł

Czesne: 8 900 zł

Raty: 1 x 8 900 zł

Wyświetl terminy płatności czesnego

Terminy płatności czesnego:

∙ 1 rata - 10 października 2025

Całkowity koszt: 9 100 zł

Po zastosowaniu zniżki 10%

Płatność w 2 ratach

Opłata rekrutacyjna: 200 zł

Czesne: 9 100 zł

Raty: 2 x 4 550 zł

Wyświetl terminy płatności czesnego

Terminy płatności czesnego:

∙ 1 rata - 10 października 2025
∙ 2 rata - 1 lutego 2025

Całkowity koszt: 9 300 zł

Po zastosowaniu zniżki 10%

Płatność w 4 ratach

Opłata rekrutacyjna: 200 zł

Czesne: 9 300 zł

Raty: 4 x 2 325 zł

Wyświetl terminy płatności czesnego

Terminy płatności czesnego:

∙ 1 rata - 10 października 2025
∙ 2 rata - 15 grudnia 2025
∙ 3 rata - 1 lutego 2026
∙ 4 rata - 1 kwietnia 2026

Całkowity koszt: 9 500 zł

Po zastosowaniu zniżki 10%

Dostępne zniżki:

**zniżki nie łączą się z innymi zniżkami


Application process

Warunki przyjęcia

Aby zgłosić się na studia, kandydat musi:

  1. Posiadać dyplom ukończenia studiów wyższych (tytuł zawodowy: licencjat, inżynier, lekarz, magister) lub odpis dyplomu doktorskiego.
  2. Wypełnić kompletny formularz zgłoszeniowy dostępny na stronie rekrutacja-ckp.lazarski.pl.
  3. Dokonać opłaty rekrutacyjnej w wysokości 200 zł na indywidualny numer subkonta bankowego podany w procesie IRK. Tytułem przelewu: ckp_imię i nazwisko kandydata_25_26.
  4. Załączyć wymagane dokumenty:
    • skan dyplomu ukończenia studiów wyższych,
    • CV,
    • dowód dokonania opłaty rekrutacyjnej.

O przyjęciu decyduje kolejność zgłoszeń.

Kandydaci z dyplomem zagranicznym

Osoby posiadające zagraniczny dyplom i chcące kontynuować naukę w Polsce na poziomie podyplomowym podlegają odrębnym przepisom dotyczącym uznawania dyplomów.

W przypadku cudzoziemców wymagany jest posiadanie:

  • dyplomu ukończenia studiów wyższych w Polsce, albo dyplomu ukończenia studiów wyższych za granicą uznanego za równoważny z dyplomem polskim lub nostryfikowanego na zasadach określonych w odrębnych przepisach
  • kandydaci legitymujący się dyplomem ukończenia studiów wydanym za granicą, który nie uprawnia do kontynuacji kształcenia w Polsce (tj. nieobjętym uznawalnością na podstawie umów międzynarodowych lub nostryfikacji), są zobowiązani do przedstawienia pisemnej informacji wydanej przez dyrektora NAWA, potwierdzającej ich uprawnienie do ubiegania się o przyjęcie na studia podyplomowe.
  • tłumaczenie wymaganych dokumentów na język polski przez tłumacza przysięgłego
  • legalizacja dyplomu lub klauzula apostille (oryginał do wglądu)
  • zaleca się uzyskanie pisemnego potwierdzenia akceptacji dyplomu zagranicznego przez Narodową Agencję Wymiany Akademickiej (NAWA).
  • certyfikatu, który będzie stanowił podstawę do uznania poziomu znajomości języka (B2) do studiowania w Polsce wydany przez uprawnione instytucje (opracowany zostanie katalog certyfikatów)

Po przyjęciu na studia

Osoby przyjęte na studia, po otrzymaniu informacji o uruchomieniu kierunku, są zobowiązane do:

  • przedstawienia w Dziekanacie Łazarski Executive Education oryginału dyplomu ukończenia studiów wyższych oraz dowodu osobistego w celu weryfikacji (terminy dyżurów będą podawane przez Wirtualną Uczelnię),
  • podpisania umowy o odpłatności za studia za pośrednictwem platformy Autenti (bezpłatnej, zewnętrznej platformy do podpisywania umów elektronicznych).

Ważne informacje

  • Informacja o uruchomieniu kierunku przekazywana jest uczestnikom drogą elektroniczną po zakończeniu rekrutacji.
  • Uruchomienie studiów zależy od liczby kandydatów. W przypadku nieuruchomienia kierunku opłata rekrutacyjna jest zwracana na wskazane konto.
  • W przypadku przesyłania danych osobowych drogą mailową należy przesyłać pliki zaszyfrowane i skompresowane (np. programami 7-Zip, WinZip, WinRAR) oraz zabezpieczone hasłem. Hasło należy przesłać w osobnej wiadomości e-mail lub SMS pod numer telefonu: (+48) 518 017 404.
  • Regulamin
Zarejestruj się