Programme description and objectives
Are these studies for you?
Study programme
Programme benefits
Academic staff
Andrzej Worotyński
Pracował w Sieci Hoteli Marriott w Polsce i Niemczech, Ambasadzie Amerykańskiej w Warszawie, Sony Music Polska i Grupie Kapitałowej Impel S.A jako pracownik oraz manager średniego i wyższego szczebla.
Marcin Animucki
Menedżer z ponad 20-letnim doświadczeniem w zarządzaniu organizacjami sportowymi, ekspert w zakresie praw mediowych, w wymiarze krajowym i międzynarodowym.
Simon Chadwick
Zajmuje się sportem od prawie 30 lat jako badacz, autor publikacji, wykładowca akademicki, konsultant czy doradca. Specjalista w dziedzinach marketingu, rozwoju komercyjnego, polityki i strategii.
dr r. pr. Mateusz Dróżdż
Prawnik oraz wykładowca Uczelni Łazarskiego. Członek Stałej Grupy Ekspertów Rady Bezpieczeństwa Imprez Sportowych oraz Komisji Sportu Międzynarodowego przy Staffordshire University and Thompson Rivers University.
Kacper Domański
Teamwear Manager marki 4F w spółce OTCF SA. Jest absolwentem Politechniki Warszawskiej z tytułem magistra ze specjalizacją marketing i zarządzanie. Współtworzył markę TEDx Warsaw Universtity of Technology oraz prowadził konferencje w ramach tych wydarzeń.
Przemysław Świercz
Uczestniczył w wielu konferencjach oraz spotkaniach z zespołami biznesowymi, m.in. na konferencji TEDx w Koszalinie. Organizator wyjazdów zimowych i letnich dla dzieci, młodzieży i dorosłych. Koordynator Akademii Trenera Sprzedaży.
dr Ewa Hartman
Certyfikowana trenerka metody Points of You™ oraz certyfikowana trenerka metody HeartMath™, wykładowca. Doktor Szkoły Biznesu Bournemouth University (Wielka Brytania).
prof. dr hab. Joanna M. Moczydłowska
Profesor nauk społecznych, konsultant w obszarze doradztwa personalnego oraz diagnozy relacji w organizacjach, autorka i współautorska bestsellerów wydawniczych tj. Zjawiska kryzysowe w organizacji, Przemysł 4.0 (?). Ludzie i technologie.
Łukasz Gąsior
Manager Sprzedaży B2B z ponad 20-letnim międzynarodowym doświadczeniem, specjalizujący się w obszarze Sales Enablement. Związany z firmą Canon EMEA. Odpowiedzialny za budowanie oraz egzekucję strategii rozwoju sprzedaży marki Canon w obszarze B2B.
Małgorzata Kiełpińska
Ekspertem z ponad 14-letnim doświadczeniem z zakresu prowadzenia projektów marketingu sportowego i sponsoringu. Od 6 lat pracuje w strukturach spółki OTCF, właściciela marki 4F, gdzie jako Senior Sports Marketing Manager zarządza projektami sportowymi.
Marek Adamski
Przedsiębiorca i manager, doradca i konsultant biznesowy, kieruje projektami wdrożeniowymi systemów wspomagających zarządzanie procesami HR i BI w największych polskich i międzynarodowych organizacjach.
Tomek Bartnik
Jest doświadczonym strategiem marketingowym z bogatym doświadczeniem w pracy dla czołowych agencji reklamowych. Partner Pracowni Koncepcyjnej One Eleven.
Paweł Bogusław
Trener, coach, absolwent uczelni Łazarski na kierunku Executive MBA HR, Wiceprezes Polskiego Towarzystwa Trenerów Biznesu. Prowadzi szkolenia, konsultacje oraz Coaching dla kadry menedżerskiej oraz handlowców.
Tadeusz Czarniecki
Dyrektor Marketingu z ponad 20-letnim doświadczeniem w branży FMCG, specjalizujący się w marketingu strategicznym i komunikacji marketingowej. Dyrektor Marketingu w Oshee.
dr n. ekon. Małgorzata Gałązka-Sobotka
Dziekan Łazarski Executive Education oraz Dyrektor Instytutu Zarządzania w Ochronie Zdrowia Uczelni Łazarskiego. Od 2015 r. wiceprzewodnicząca Rady Narodowego Funduszu Zdrowia (członek rady od 2010 r.)
Tomasz Koprowski
Doradca dla organizacji oraz przedsiębiorstw funkcjonujących w świecie sportu oraz biznesu. Posiada ugruntowaną wiedzę oraz wieloletnie doświadczenie z zakresu marketingu sportowego, sponsoringu oraz organizacji wydarzeń sportowych.
Sławomir Lasota
Trener biznesu i Konsultant z 25-letnim doświadczeniem w zakresie samodzielnego prowadzenia projektów i wdrożeń systemów z zakresu: Rachunkowości Zarządczej, Budżetowania, Controllingu i Zarządzania Płynnością finansową w ponad 50 firmach, różnych branż.
Agata Pniewska
Ekspertka w zakresie komunikacji, stosowania niestandardowych formatów, narzędzi i kanałów podnoszących efektywność działalności sponsorskiej.
Dawid Prokopowicz
Ekspert w dziedzinie marketingu online, z dziesięcioletnim doświadczeniem w Google, gdzie specjalizuje się w strategicznym doradztwie dla największych firm e-commerce, wspierając ich ekspansję zagraniczną.
Kazimierz Romaniec
Radca prawny. Obecnie odpowiada w kancelarii DGTL Kibil Piecuch i Wspólnicy za Praktykę Prawa Sportowego oraz Praktykę Prawa Podatkowego. Specjalista w zakresie prawa sportowego, prawa podatkowego i prawa gospodarczego.
Bartosz Tkaczyk
Doradca ds. Strategii dla Prezesów i Zarządów Spółek, przeszkolony m.in. w Birkbeck, University of London w Wielkiej Brytanii. Członek Egzekutywny w prestiżowej Akademii Zarządzania w USA.
Marta Pawłowska
Ma 25 lat doświadczenia w zarządzaniu kampaniami zdrowotnymi, społecznymi, edukacyjnymi, jak również w komunikacji kryzysowej. Od 2022 roku jest członkiem Narodowej Rady Profilaktyki Zdrowotnej, wspiera w zakresie komunikacji Stowarzyszenie IFIC Polska.
Partners



Opłaty za studia
- opłata rekrutacyjna w wysokości 200 zł
- 20% zniżki dla absolwentów Uczelni Łazarskiego**
*opłata za całość studiów obowiązuje do 30.11.2025 r.
**zniżki nie łączą się z innymi zniżkami
Application process
Warunki przyjęcia
Aby zgłosić się na studia, kandydat musi:
- Posiadać dyplom ukończenia studiów wyższych (tytuł zawodowy: licencjat, inżynier, lekarz, magister) lub odpis dyplomu doktorskiego.
- Wypełnić kompletny formularz zgłoszeniowy dostępny na stronie rekrutacja-ckp.lazarski.pl.
- Dokonać opłaty rekrutacyjnej w wysokości 200 zł na indywidualny numer subkonta bankowego podany w procesie IRK. Tytułem przelewu: ckp_imię i nazwisko kandydata_25_26.
- Załączyć wymagane dokumenty:
- skan dyplomu ukończenia studiów wyższych,
- CV,
- dowód dokonania opłaty rekrutacyjnej.
O przyjęciu decyduje kolejność zgłoszeń.
Kandydaci z dyplomem zagranicznym
Osoby posiadające zagraniczny dyplom i chcące kontynuować naukę w Polsce na poziomie podyplomowym podlegają odrębnym przepisom dotyczącym uznawania dyplomów.
Aby dowiedzieć się, czy Twój dyplom wymaga nostryfikacji, sprawdź szczegóły.
Dodatkowe wymagania dla kandydatów z dyplomem zagranicznym:
- tłumaczenie wymaganych dokumentów na język polski przez tłumacza przysięgłego,
- legalizacja dyplomu lub klauzula apostille (oryginał do wglądu).
Po przyjęciu na studia
Osoby przyjęte na studia, po otrzymaniu informacji o uruchomieniu kierunku, są zobowiązane do:
- przedstawienia w Dziekanacie Łazarski Executive Education oryginału dyplomu ukończenia studiów wyższych oraz dowodu osobistego w celu weryfikacji (terminy dyżurów będą podawane przez Wirtualną Uczelnię),
- podpisania umowy o odpłatności za studia za pośrednictwem platformy Autenti (bezpłatnej, zewnętrznej platformy do podpisywania umów elektronicznych).
Ważne informacje
- Informacja o uruchomieniu kierunku przekazywana jest uczestnikom drogą elektroniczną po zakończeniu rekrutacji.
- Uruchomienie studiów zależy od liczby kandydatów. W przypadku nieuruchomienia kierunku opłata rekrutacyjna jest zwracana na wskazane konto.
- W przypadku przesyłania danych osobowych drogą mailową należy przesyłać pliki zaszyfrowane i skompresowane (np. programami 7-Zip, WinZip, WinRAR) oraz zabezpieczone hasłem. Hasło należy przesłać w osobnej wiadomości e-mail lub SMS pod numer telefonu: (+48) 518 017 404.