Rekrutacja otwarta

Sports and entertainment law

Zarejestruj się
Edycja studiów: I edycja
Type of studies: Studia MBA
Duration: 2 lata (4 semestry, 434 godzin)
Studies mode:
  • Niestacjonarny

Programme description and objectives

Are these studies for you?

Study programme

Programme benefits

Academic staff

Andrzej Worotyński

Marcin Animucki

Menedżer z ponad 20-letnim doświadczeniem w zarządzaniu organizacjami sportowymi, ekspert w zakresie praw mediowych, w wymiarze krajowym i międzynarodowym.

Simon Chadwick

Zajmuje się sportem od prawie 30 lat jako badacz, autor publikacji, wykładowca akademicki, konsultant czy doradca. Specjalista w dziedzinach marketingu, rozwoju komercyjnego, polityki i strategii.

dr r. pr. Mateusz Dróżdż

Prawnik oraz wykładowca Uczelni Łazarskiego. Członek Stałej Grupy Ekspertów Rady Bezpieczeństwa Imprez Sportowych oraz Komisji Sportu Międzynarodowego przy Staffordshire University and Thompson Rivers University.

Jakub Zajdel

Założyciel i CEO agencji doradztwa wizerunkowego more communications agency – 17 lat na rynku. Posiada ponad 20-letnie doświadczenie na rynku komunikacyjnym, wieloletni doradca w zakresie wizerunku w Polsce i zagranicą Roberta Lewandowskiego.

Kacper Domański

Teamwear Manager marki 4F w spółce OTCF SA. Jest absolwentem Politechniki Warszawskiej z tytułem magistra ze specjalizacją marketing i zarządzanie. Współtworzył markę TEDx Warsaw Universtity of Technology oraz prowadził konferencje w ramach tych wydarzeń.

Przemysław Świercz

Uczestniczył w wielu konferencjach oraz spotkaniach z zespołami biznesowymi, m.in. na konferencji TEDx w Koszalinie. Organizator wyjazdów zimowych i letnich dla dzieci, młodzieży i dorosłych. Koordynator Akademii Trenera Sprzedaży.

Aida Bella

Menedżerka specjalizująca się w komunikacji korporacyjnej, zarządzaniu wizerunkiem i sponsoringu sportowym. Przez 8 lat odpowiadała za wizerunek i budowanie marki korporacyjnej w Totalizatorze Sportowym, pełniąc jednocześnie funkcję rzecznika prasowego.

Marcin Dulnik

Ekspert komunikacji i strategii medialnej z niemal 20-letnim doświadczeniem w branży public relations. Specjalizuje się w komunikacji korporacyjnej oraz zarządzaniu kryzysowym. Pracował dla marek o zasięgu międzynarodowym m.in. 4F, ASICS i The Color Run.

dr Ewa Hartman

Certyfikowana trenerka metody Points of You™ oraz certyfikowana trenerka metody HeartMath™, wykładowca. Doktor Szkoły Biznesu Bournemouth University (Wielka Brytania).

prof. dr hab. Joanna M. Moczydłowska

Profesor nauk społecznych, konsultant w obszarze doradztwa personalnego oraz diagnozy relacji w organizacjach, autorka i współautorska bestsellerów wydawniczych tj. Zjawiska kryzysowe w organizacji, Przemysł 4.0 (?). Ludzie i technologie.

Łukasz Gąsior

Manager Sprzedaży B2B z ponad 20-letnim międzynarodowym doświadczeniem, specjalizujący się w obszarze Sales Enablement. Związany z firmą Canon EMEA. Odpowiedzialny za budowanie oraz egzekucję strategii rozwoju sprzedaży marki Canon w obszarze B2B.

Michał Bartnicki

Ekspert ds. social mediów, certyfikowany strateg i specjalista ds. marketingu. Obecnie Social Media Coordinator and Creator w FIFA.

Paweł Kapusta

Redaktor naczelny Wirtualnej Polski. Wcześniej szef redakcji WP SportoweFakty oraz WP Magazynu. Jako dziennikarz sportowy relacjonował finały mistrzostw świata w piłce nożnej 2010, 2014, 2018 i 2022 roku, a także finały mistrzostw Europy czy Ligi Mistrzów

Jerzy Mieńkowski

Od 16 lat zdobywam doświadczenie w sektorach sportu, praw medialnych, sponsoringu, hospitality, turystyki oraz marketingu wydarzeń. Obecnie odpowiadam za obszar międzynarodowego sponsoringu sportowego w Grupie InPost.

Grzegorz Łagowski

International Sponsorship and Communications Manager w InPost. Członek zespołu pracującego przy największych współpracach i aktywacjach sponsoringowych w polskim sporcie.

Małgorzata Kiełpińska

Ekspertka z ponad 14-letnim doświadczeniem z zakresu prowadzenia projektów marketingu sportowego i sponsoringu. Od 6 lat pracuje w strukturach spółki OTCF, właściciela marki 4F, gdzie jako Senior Sports Marketing Manager zarządza projektami sportowymi.

Marek Adamski

Przedsiębiorca i manager, doradca i konsultant biznesowy, kieruje projektami wdrożeniowymi systemów wspomagających zarządzanie procesami HR i BI w największych polskich i międzynarodowych organizacjach.

Tomek Bartnik

Jest doświadczonym strategiem marketingowym z bogatym doświadczeniem w pracy dla czołowych agencji reklamowych. Partner Pracowni Koncepcyjnej One Eleven.

Paweł Bogusław

Trener, coach, absolwent uczelni Łazarski na kierunku Executive MBA HR, Wiceprezes Polskiego Towarzystwa Trenerów Biznesu. Prowadzi szkolenia, konsultacje oraz Coaching dla kadry menedżerskiej oraz handlowców.

Tadeusz Czarniecki

Dyrektor Marketingu z ponad 20-letnim doświadczeniem w branży FMCG, specjalizujący się w marketingu strategicznym i komunikacji marketingowej. Dyrektor Marketingu w Oshee.

Małgorzata Gałązka-Sobotka

economist, deputy chairperson of the Board of the National Health Fund

Tomasz Koprowski

Doradca dla organizacji oraz przedsiębiorstw funkcjonujących w świecie sportu oraz biznesu. Posiada ugruntowaną wiedzę oraz wieloletnie doświadczenie z zakresu marketingu sportowego, sponsoringu oraz organizacji wydarzeń sportowych.

Sławomir Lasota

Trener biznesu i Konsultant z 25-letnim doświadczeniem w zakresie samodzielnego prowadzenia projektów i wdrożeń systemów z zakresu: Rachunkowości Zarządczej, Budżetowania, Controllingu i Zarządzania Płynnością finansową w ponad 50 firmach, różnych branż.

Michał Banasik

Prezes i pomysłodawca Polskiego Instytutu Dyplomacji Sportowej. Analityk relacji sportu i polityki. Autor analiz, komentarzy i wywiadów z zakresu dyplomacji sportowej i ekonomii sportu. Współpracownik portalu XYZ.pl i Raportu o stanie świata.

Agata Pniewska

Ekspertka w zakresie komunikacji, stosowania niestandardowych formatów, narzędzi i kanałów podnoszących efektywność działalności sponsorskiej.

Dawid Prokopowicz

Ekspert w dziedzinie marketingu online, z dziesięcioletnim doświadczeniem w Google, gdzie specjalizuje się w strategicznym doradztwie dla największych firm e-commerce, wspierając ich ekspansję zagraniczną.

Cezary Zubik

Ekspert AI w biznesie i transformacji organizacyjnej. Założyciel FutureOrgDesign, doradca zarządów i liderów w zakresie strategii wdrażania sztucznej inteligencji.

Piotr Iwańczyk

Współzałożyciel Polskiego Instytutu Dyplomacji Sportowej. Dyrektor Komunikacji i Rzecznik Prasowy PGE Projektu Warszawa. Członek Wydziału Marketingu Polskiego Związku Piłki Siatkowej.

Kazimierz Romaniec

Radca prawny. Obecnie odpowiada w kancelarii DGTL Kibil Piecuch i Wspólnicy za Praktykę Prawa Sportowego oraz  Praktykę Prawa Podatkowego. Specjalista w zakresie prawa sportowego, prawa podatkowego i prawa gospodarczego.

Bartosz Tkaczyk

Doradca ds. Strategii  dla Prezesów i Zarządów Spółek, przeszkolony m.in. w Birkbeck, University of London w Wielkiej Brytanii. Członek Egzekutywny w prestiżowej Akademii Zarządzania w USA.

Marta Pawłowska

Dr Katarzyna Kopeć-Ziemczyk

Od lat działa w obszarze PR, koncentrując się przede wszystkim na branży sportowej. Realizuje zadania związane rzecznictwem prasowym, relacjami z mediami, a także działania z zakresu CSR. TOP 50 Najbardziej Wpływowych Kobiet w Polskim Biznesie Sportowym.

Partners

Opłaty za studia

Dostępne formy opłat na kierunku Sports and entertainment law :

Płatność jednorazowa

Opłata rekrutacyjna: 200 zł

Czesne: 35 000 zł

Raty: 1 x 35 000,00 zł

Wyświetl terminy płatności czesnego

Terminy płatności czesnego:

∙ 1 rata - 10 października 2025

Całkowity koszt: 35 200 zł

Po zastosowaniu zniżki 10%

Płatność w 3 ratach

Opłata rekrutacyjna: 200 zł

Czesne: 35 000 zł

Raty: 3 x 11 666,67 zł

Wyświetl terminy płatności czesnego

Terminy płatności czesnego:

∙ 1 rata - 10 października 2025
∙ 2 rata - 1 lutego 2026
∙ 3 rata - 15 września 2026

Całkowity koszt: 35 200 zł

Po zastosowaniu zniżki 10%

Płatność w 6 ratach

Opłata rekrutacyjna: 200 zł

Czesne: 36 200 zł

Raty: 6 x 6 033,33 zł

Wyświetl terminy płatności czesnego

Terminy płatności czesnego:

∙ 1 rata - 10 października 2025
∙ 2 rata - 15 grudnia 2025
∙ 3 rata - 1 lutego 2026
∙ 4 rata - 1 kwietnia 2026
∙ 5 rata - 15 września 2026
∙ 6 rata - 15 grudnia 2026

Całkowity koszt: 36 400 zł

Po zastosowaniu zniżki 10%

Płatność w 9 ratach

Opłata rekrutacyjna: 200 zł

Czesne: 36 800 zł

Raty: 9 x 4 088,89 zł

Wyświetl terminy płatności czesnego

Terminy płatności czesnego:

∙ 1 rata - 10 października 2025
∙ 2 rata - 15 listopada 2025
∙ 3 rata - 15 stycznia 2026
∙ 4 rata - 1 lutego 2026
∙ 5 rata - 15 kwietnia 2026
∙ 6 rata - 15 czerwca 2026
∙ 7 rata - 15 września 2026
∙ 8 rata - 15 listopada 2026
∙ 9 rata - 15 grudnia 2026

Całkowity koszt: 37 000 zł

Po zastosowaniu zniżki 10%

Dostępne zniżki:

**zniżki nie łączą się z innymi zniżkami


Application process

Warunki przyjęcia

Aby zgłosić się na studia, kandydat musi:

  1. Posiadać dyplom ukończenia studiów wyższych (tytuł zawodowy: licencjat, inżynier, lekarz, magister) lub odpis dyplomu doktorskiego.
  2. Wypełnić kompletny formularz zgłoszeniowy dostępny na stronie rekrutacja-ckp.lazarski.pl.
  3. Dokonać opłaty rekrutacyjnej w wysokości 200 zł na indywidualny numer subkonta bankowego podany w procesie IRK. Tytułem przelewu: ckp_imię i nazwisko kandydata_25_26.
  4. Załączyć wymagane dokumenty:
    • skan dyplomu ukończenia studiów wyższych,
    • CV,
    • dowód dokonania opłaty rekrutacyjnej.

O przyjęciu decyduje kolejność zgłoszeń.

Kandydaci z dyplomem zagranicznym

Osoby posiadające zagraniczny dyplom i chcące kontynuować naukę w Polsce na poziomie podyplomowym podlegają odrębnym przepisom dotyczącym uznawania dyplomów.

W przypadku cudzoziemców wymagany jest posiadanie:

  • dyplomu ukończenia studiów wyższych w Polsce, albo dyplomu ukończenia studiów wyższych za granicą uznanego za równoważny z dyplomem polskim lub nostryfikowanego na zasadach określonych w odrębnych przepisach
  • kandydaci legitymujący się dyplomem ukończenia studiów wydanym za granicą, który nie uprawnia do kontynuacji kształcenia w Polsce (tj. nieobjętym uznawalnością na podstawie umów międzynarodowych lub nostryfikacji), są zobowiązani do przedstawienia pisemnej informacji wydanej przez dyrektora NAWA, potwierdzającej ich uprawnienie do ubiegania się o przyjęcie na studia podyplomowe.
  • tłumaczenie wymaganych dokumentów na język polski przez tłumacza przysięgłego
  • legalizacja dyplomu lub klauzula apostille (oryginał do wglądu)
  • zaleca się uzyskanie pisemnego potwierdzenia akceptacji dyplomu zagranicznego przez Narodową Agencję Wymiany Akademickiej (NAWA).
  • certyfikatu, który będzie stanowił podstawę do uznania poziomu znajomości języka (B2) do studiowania w Polsce wydany przez uprawnione instytucje (opracowany zostanie katalog certyfikatów)

Po przyjęciu na studia

Osoby przyjęte na studia, po otrzymaniu informacji o uruchomieniu kierunku, są zobowiązane do:

  • przedstawienia w Dziekanacie Łazarski Executive Education oryginału dyplomu ukończenia studiów wyższych oraz dowodu osobistego w celu weryfikacji (terminy dyżurów będą podawane przez Wirtualną Uczelnię),
  • podpisania umowy o odpłatności za studia za pośrednictwem platformy Autenti (bezpłatnej, zewnętrznej platformy do podpisywania umów elektronicznych).

Ważne informacje

  • Informacja o uruchomieniu kierunku przekazywana jest uczestnikom drogą elektroniczną po zakończeniu rekrutacji.
  • Uruchomienie studiów zależy od liczby kandydatów. W przypadku nieuruchomienia kierunku opłata rekrutacyjna jest zwracana na wskazane konto.
  • W przypadku przesyłania danych osobowych drogą mailową należy przesyłać pliki zaszyfrowane i skompresowane (np. programami 7-Zip, WinZip, WinRAR) oraz zabezpieczone hasłem. Hasło należy przesłać w osobnej wiadomości e-mail lub SMS pod numer telefonu: (+48) 518 017 404.
Zarejestruj się