Studia podyplomowe Architekt Marki Uczelni Łazarskiego uczą budować silne marki. Jako pierwszy kierunek w Polsce definiuje kompetencje osoby zarządzającej marką w strukturach firmy. Studenci przez cały rok pracują nad zbudowaniem marki oraz strategią wprowadzenia jej na rynek. W praktyce mogą zastosować zdobywaną wiedzę z każdych zajęć.
Na każdych zajęciach będziesz uczyć się, jak trwale budować przewagę konkurencyjną marek, bez względu na branżę, w której pracujesz. Dowiesz się także jak znaleźć silne i słabe strony marki, aby móc przygotować plan naprawczy oraz wyznaczać kierunki rozwoju marki, budować trwałe i silne relacje między konsumentem a marką.
Co mówią o studiach absolwenci Architekta Marki?
- Studia podyplomowe Architekt Marki z założenia miały być dla mnie sposobem na zdobycie wiedzy i wykształcenia kierunkowego do doświadczenia jakie posiadałam jako marketingowiec małej firmy, ale to co otrzymałam na studiach przerosło moje oczekiwania. Program obejmuje zarówno naukę tworzenia strategii dla marki i przełożenie jej na komunikację w poszczególnych kanałach z klientem docelowy, jak i przygotowuje do współpracy z agencjami reklamowymi, PR, domami mediowymi. Prowadzący to praktycy z sukcesami w branży, którzy swoją wiedzą i osobowością angażowali nas w rozwiązywanie case?ów, co świetnie sprawdzało zdobytą na zajęciach wiedzę teoretyczną w praktyce i pobudzało kreatywność. Różnorodne doświadczenie wykładowców pozwoliło mi zobaczyć markę od strony sprzedaży, P&L, strategii, komunikacji i PR, dzięki czemu mogę lepiej współpracować z poszczególnymi działami w firmie, wykorzystując efekt synergii. Z całą pewnością mogę poleci studia Architekta Marki jako sposób na zdobycie lub ugruntowanie wiedzy i umiejętności zarządzania marką.
Joanna Wilk, manager marki w firmie odzieżowej, absolwentka III edycji studiów podyplomowych Architekt Marki Uczelni Łazarskiego
- Rodzina, przyjaciele, praca, pasje oraz ten przysłowiowy "ciągły bieg" nie zawsze pozwalają nam na studiowanie z obszernej literatury lub filtrowanie ogromu internetowych treści. Architekt Marki to alternatywa dla wszystkich tych, którzy szukają esencji wiedzy podanej przez najlepszych praktyków z branży. Warsztaty prowadzone są przez ludzi z pasją, którzy zawsze są otwarci na dyskusję. Nie ma nic prostszego niż tylko przyjść i czerpać garściami. Unikalny program stworzony przez Małgorzatę Lisowską oddaje w pigułce wszystko to co powinien wiedzieć młody manager, który rozpoczyna karierę z budowaniem silnych marek. To nie tylko wiedza, to również miło spędzony czas.
Michał Burcon, Product Development Manager, Międzynarodowa Sieć Handlowa, absolwent III edycji studiów podyplomowych Architekt Marki Uczelni Łazarskiego
Uwaga. Rekrutacja trwa do 30 września 2016 r. Więcej informacji o kierunku i procesie rekrutacji TUTAJ.