Misją założycieli HR Influencers jest wypracowanie oraz transfer najlepszych praktyk HR poprzez zbudowanie społeczności zaangażowanych praktyków, ogólnopolski program mentoringowy, nawiązanie współpracy z organizacjami biznesowymi i organizacjami pracodawców w Polsce, a także definiowanie kompetencji, których potrzebuje strategiczny praktyk HR, m.in. przez opiniowanie modelu studiów Executive MBA for Human Resources Professionals Uczelni Łazarskiego.
Członkowie HR Influencers zobowiązują się promować zasady etycznego i społecznie odpowiedzialnego zarządzania, angażują się w upowszechnianie najlepszych praktyk zarządzania kapitałem ludzkim, dzielą się swoją wiedzą i doświadczeniem. Do ich zadań jako liderów opinii należeć będzie również analizowanie, komentowanie i kreowanie trendów w obszarze HR, a także zabieranie głosu w kwestiach strategicznych dla rozwoju rynku pracy i biznesu. Wszyscy członkowie think tanku HR Influencers zobowiązują się aktywnie działać na rzecz całej branży HR w Polsce.
Założycielką i pomysłodawczynią projektu jest Joanna Malinowska-Parzydło, CVO Personal Brand Institute, wieloletni dyrektor HR, wykładowca Executive MBA for Human Resources Professionals Uczelni Łazarskiego.
Do grona założycieli HR Influencers należą także:
- Małgorzata Bartler (Alior Bank)
- Joanna Bilecka (Credit Agricole)
- Mariola Raudo (Nestle)
- Elżbieta Rosiak (Bank Pekao)
- Grzegorz Skibiński (Citi Bank Handlowy)
Więcej informacji o projekcie TUTAJ.